| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 12:52 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind winkelen ontspannend, dus dat voorrecht houd ik lekker aan mezelf. Ik heb dan wel het voordeel dat ik ofwel mijn boodschappen doe op dinsdagmiddag, op weg naar huis, of op vrijdagavond na half acht (raar maar waar, maar dan is de delhaize hier superrustig...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
Hier moet ik je bijtreden, Gyt. Toen de kindjes nog heel klein waren was gaan winkelen ook mijn enige uitstapje dat enkel en alleen voor mij was. Dat was dan (en is eigenlijk nog zo) het enige uurtje van de week zonder kindjes rond mij.
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 2:51 pm Onderwerp: |
|
|
collivery doen wij op het werk als we veel nodig hebben, en is wel praktisch, maar niet alles staat op de site, dus minder courante zaken vind je niet steeds...
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kleineke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 3:32 pm Onderwerp: |
|
|
| muzemans schreef: | collect en go is iets van 4 euro dacht ik.
Wij wonen eigenlijk heet dicht bij de colruyt (denk ik vogelvlucht max 2 km), dus laten brengen zou een beetje gek zijn.
Kris gaat het dan meestal na zijn werk ophalen, op 5 minuten is alles ingeladen en betaald. |
ja, dat is idd handig, maar hier is het in Temse... Wat toch wel een dik kwartier onderweg is...
Die in St Niklaas heeft geen collect & go
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 8:30 pm Onderwerp: |
|
|
die van Eeklo ook nog niet en ik vind dat spijtig want die is dus nog geen km vererop! Nu zou ik voor die collect en go naar brugge moeten of gent , ik kan zowel zelf boodschappen doen want het neemt evenveel tijd in beslag, maar toch vind ik het een superidee!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|