Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

individuele aandacht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Drie tegelijk 0-1 jaar
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Okt 25, 2006 8:43 pm    Onderwerp: RE: individuele aandacht Reageren met citaat

Onze Ruben heeft het niet zo voor dieren, hij vind ze wel leuk om naar te kijken en te lachen maar owee als ze te dicht komen! Nu begint hij eindelijk na bijna twee jaar ons katten te strelen! De kippen, ja, die zijn te wreed om dat teer zieltje bij te zetten, mijn man heeft ze onlangs zien een duif vermoorden!Echt waar! Had hij het niet met zijn eigen ogen gezien, hij zou het niet geloven. Die duif kwam gewoon op hun eten af en ze zijn er met z'n achten bovenop gesprongen en hebben ze gewoon doodgepikt! Isaline kan hen echter wel de baas. Ze rent er als een gkje achter met een boterham in de hand want de kiepjes moeten njamnjam doen!Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy Ik ben dan wel altijd in de buurt want die kippen kan ik wel de baas, die denken namelijk dat ik hun haan ben!Very Happy
Nee, Isaline is de dierengek(zoals mama) en Ruben is de tractorfreak (zoals papa)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 11:50 am    Onderwerp: RE: individuele aandacht Reageren met citaat

Ik had vroeger ook zo een hondje maar dat was wel zo een dat ik in de poppenwagen kon steken en dat bleef dan nog liggen ook. Zo ging ik dat zaterdagsmorgens steeds beneden halen voor bij mij efkes te knuffelen op mijn bed maar op een keer is dat is fout gelopen en heb ik dat beestje van de trap laten vallen (ik was toen nog klein hoor) en van toen heb ik dat niet meer gedaan. Hij had gelukkig maar een gebroken pootje en dat beestje is toch nog 13 jaar geworden.

Dan toen we gingen samenwonen ikke en mijn ventje dan kochten we een rotweiler (vrouwke) en echt dat was een schat van een beest en we namen die ook overal mee naartoe ( waar het mocht he) en die was echt zo een lamme goedzak en wij knuffelden die zoveel. Ze was ons schoothondje maar woog wel veel. Ze heeft onze joey nog gekend maar is spijtig genoeg overleden een maand voor joey een jaar werd. Dat was echt zo een hond die geen vlieg zou kwaad doen. We hebben er dan ook serieus van afgezien toen ze overleed. Is vijf jaar geworden en gestorven omdat ze darmkanker had. Op nog geen week tijd was het afgelopen.

Nu willen we nog effe wachten voor een hond, want we willen niet dat dat beestje afziet. Ons twee kleinsten die zouden dat beesteke doodknuffelen denk ik en ik vind dat ik dat dat beestje niet kan aandoen. Zo gaauw ze wat groter zijn en ik zeker ben dat ze met zo een dier kunnen omgaan nemen we misschien terug een. Nu hebben we "DORA" een peruchke.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 12:31 pm    Onderwerp: RE: individuele aandacht Reageren met citaat

Ja , men kan heel veel liefde krijgen van een hond. Ik had zo met mijn ex een duitse herder, zo lief en ook een echt schoothondje(wat een zicht was dat) maar toen we scheidden heb ik hem moeten achterlaten want ik kon geen hond houden op het kleine appartementje waar ik moest wonen en bij mijn ex had hij een grote hof , dus in het belang van de hond heb ik hem achtergelaten. Hij is wel nog oud geworden dus mijn ex zorgde er wel goed voor. Ik mistte die enorm(de hond hé)
Nu willen we ook een hond maar we wachten ook nog wat af omdat ze te geweldig zijn met een pup en we willen dat beestje geen nachtmerries bezorgen. We zijn ze nu aan het inleiden met de komst van twee konijnen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Drie tegelijk 0-1 jaar Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

Ga naar: