| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 9:53 am Onderwerp: placenta onderzoek |
|
|
Toen ik mijn keizersnede gekregen heb, zijn mijn placenta's opgestuurd naar het UZ Gent voor onderzoek. In Oost-vlaanderen is dat standaard bij elke meerlingbevalling. Ik vraag me alleen af of en wanneer ik daarvan de resultaten zou hebben. Want vorige week hadden we nog een gesprek met de dokter van Yane en die vroeg of ik nog niks gehoord had. Er bestaat een kleine kans dat het hartprobleem van Yane een genetische kans heeft en dat zou wel interessant zijn om te weten voor ik terug zwanger wordt.
Weet er iemand hoe dat daar in elkaar zit met dat placenta onderzoek?
Of zou ik dat zelf moeten opvragen?
Das toch raar dat je daar geen enkele info over krijgt. Ik heb dat zelf moeten vragen in het ziekenhuis of mijn placenta's opgestuurd zijn... Niemand is daar over begonnen...
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 10:23 am Onderwerp: |
|
|
Bij ons is ook alles opgestuurd omdat Silke te weinig woog voor haar lengte en leeftijd. toen ik na 6 weken op controle ging bij de dokter had zij de resultaten al.
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 10:44 am Onderwerp: |
|
|
Vlinderelf,
bij mij was het zo dat eht resultaat werd opgestuurd naar mijn gyn. Je kunt ook bellen naar het uz. Mss eens zoeken op hun website voor het nummer. Iets met wetenschappelijk team, meerlingenonderzoek.
Vraag me wel af of je daar een antwoord zult krijgen op je vraag, ivm de hartafwijking van yane... Weet eigenlijk niet wat ze precies allemaal controleren met het placentaonderzoek... Kun je daar ook vragen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
Bij mij werd er niet gesproken over placenta onderzoek?
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
Is enkel voor wie bevalt in oost-vlaanderen...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
En ze hebben er mij ook niks over verteld, heb het zelf moeten vragen hoor... Ik had hier op de site er al iets over gelezen... Daarmee...
Ik moet binnenkort nog es op controle bij mijn gyn. Ik ga het dan es vragen. En als ik dan geen antwoord heb, probeer ik via die dokter van Yane. Hij kan dat ook wel uitzoeken en het is voor hemzelf ook interessant op de resultaten te kennen.
Ik heb op de site van het UZ Gent es gekeken maar daar vind ik niet direct iets over meerlingenonderzoek.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 07, 2008 12:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
zal het eens moeten opzoeken of vragen aan marsboom. Laat het je weten als ik het gevonden heb
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|