Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Nieuw leven op de aardbol!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Belangrijke momenten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 6:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook Melda kon haar kindjes eindelijk in de armen sluiten.
Hier haar bericht.

Hi,
Dat ik dit berichtje zelf uit mijn ziekenhuis bed kan schrijven zegt hoop ik genoeg..Vrijdagnamiddag om 17.30 ging ik nietsvermoedend naar de wc en het voelde heel vreemd aan..Ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebeld en moest meteen komen voor controle..Na het telefoontje bleef het maar stromen en wist ik voldoende..
Bij controle in het ziekenhuis aan de CTG en inderdaad er waren contracties; dus meteen door naar de bevallingskamer..Ik had de hele tijd totaal nergens last van.
Om 22.0 uur had ik 5 cm ontsluiting en de eerste weeen, om 01.05 is Noyan Ikra geboren 2690gram 49 cm. en om 01.15 Yafes Taha 245gram en 47cm.
Een natuurlijke bevallling me een epidurale en klein knipje..Het is me echt reuze meegevallen.
We liggen samen op 1 kamer en dat is werkelijk zalig..
Qua borstvoeding lukt het nog niet goed en zijn we door de sterke gewichtsverlies (Noyan zit nu op 2400gr en Yafes op 2200gr) zijn we nu aan het bijvoeden met kunstvoeding, maar ik hoop dat ze binnenkort flink zullen drinken..
We zijn heel gelukkig met onze schatjes en proberen alles bewust mee te maken en te genieten...

Iedereen die nog moet heel veel sterkte gewenst; het is me echt heel erg meegevallen en daar ben ik erg dankbaar voor..

Groetjes,

Melda

Van harte proficiat van ons hele team en Alexander!
bestellen bij muzemans

Laatst aangepast door sundance op Di Aug 26, 2008 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2008 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt hier een babyboom!
Fran werd ook mama van twee schattige babietjes.
Hier haar bericht:

Eindelijk nieuws van mij!!!
Maandag 18.08 werden onze twee schatjes geboren, twee kleine minimeisjes Emilie en Romane. Ze zijn natuurlijk FANTASTISCH!!!
Ze wegen 1.7 en 2.2 kg en zijn 45 en 46.5 cm groot. Toch niet slecht voor 35 weken en half. Ze doen het heel goed. Ze liggen nog in de couveuse maar misschien mogen ze morgen al in een warm bedje!! Dan moeten ze nog eventjes blijven en dan mee naar hun huisje en vooral hun 'thuisje'.
Wat zijn we verliefd op hen!
Sinds gisterenavond mag ik weg uit de kliniek maar ik heb mijn kamer daar nog een weekje langer geboekt. Ik voyageer dus op en af tussen kliniek en huis (10 minuutjes rijden). Zo kan ik bij papa slapen en bij hen zijn wanneer ik wil. Ik zorg ervoor dat ik alle voedingen en het badje kan geven (behalve 's nachts natuurlijk).
Ik zal eens een fotootje hier opzetten, maar een andere keer, want ik moet al weer bijna terug.
Het beste voor iedereen!
Wat een moedergevoel dat er loskomt, he! Het is onbeschrijflijk, zoals iedereen inderdaad altijd zei... Ik stroom over van liefde voor die kleine lieve meisjes die momenteel alleen nog maar piepgeluidjes maken! De dokter zei dat ze super braaf en rustig zijn. Wij dus super fier! Ze zijn natuurlijk ook de allermooiste babietjes die er bestaan!!!

Vanwege ons hele team en Alexander wensen we jullie veel geluk en plezier met je twee kleintjes.
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524][/url]
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 5:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Na lang wachten is het dan eindelijk zover : Twinneke en Lange wapper kunnen hun 3de dochter in hun armen sluiten! Ze is vanmorgen rond 8.45h geboren via keizersnede. Het kleine meisje heeft de mooie naam Norah gekregen, weegt 3,100kg en is 49cm.
De mama is gisterenavond met weeen binnengegaan maar vanmorgen nog steeds maar 2cm ontsluiting waardoor men tot keizersnede is overgegaan. De grote zussen waren ook al langsgekomen en waren heel lief voor hun kleine zusje!

Een dikke proficiat aan de kersverse ouders en de grote zussen.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 11:49 am    Onderwerp: Reageren met citaat

sundance kreeg een berichtje van dafne en vroeg mij om het eventjes te plaatsen wegens zelf ni kunnen plaatsen

gisteren bevallen van fleur en kobe.
fleur 2,635 kg en 47 cm om 17.28 u
kobe 2,250 kg en 46 cm om 17.30 u
klein maar alles prima.fleurligt op de kamer en kobe in een verwarmd bedje omwillen van zijn gewicht

Vanwege ons hele team en Alexander wensen we jullie veel geluk en plezier met je twee kleintjes.
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 3:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier het bericht van Double trouble die veeel vroeger dan verwacht terug mama werd.

Niet schrikken,op woensdag 24 september om 16.54h zijn wij 2 maanden vroeger dan verwacht de trotse mama en papa geworden van een 3de dochter Lyna. Een mini mensje van amper 880gr en 36cm maar een vechtertje!
Meer info en foto's op www.ons3dekindje.babysite.be

Vele groetjes Tessa
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 7:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

En we gaan door en ditmaal in drievoud Wink
Hier het berichtje van Rysenaer:

Sorry voor het late bericht, maar ben vandaag pas thuis.

Op 1 oktober 2008 zijn Kobe, Seppe en Anouk geboren.
Ze zijn alle 3 vaginaal ter wereld gekomen.
Ze stellen het alle 3 zeer goed.
De gewichtjes en lengte: Kobe 44 cm en 2040gr; Seppe 43 cm en 1875gr; Anouk 44 cm en 1770gr.
Ze krijgen al alle 3 flesvoeding (seppe soms nog via sonde) en alle 3 hebben ze ook geen infuus meer.

En met mij gaat het aan de betere hand. Veel bloed verloren van de knip, dus mijn bloedwaarden zijn niet optimaal. Veel rusten is nu belangrijk.

Ik hou jullie zeker nog op de hoogte.

De trotse ouders
Sarah & Thierry
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Okt 30, 2008 9:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Proficiat aan questionl en partner!

eindelijk na bijna 40 weken zwangerschap
ben ik op 23 oktober om half 12 's nachts
mama geworden van

Leah Elisabeth en Dean Wietze.

Vanwege het hele team en Alexander wensen we jullie van harte proficiat en geniet van alle leuke momenten die zeker nog gaan komen.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Belangrijke momenten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8

Ga naar: