| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 6:03 pm Onderwerp: |
|
|
we hebben ook wel zo van we gaan het proberen maar hebben ondertussen ook al alternatieven gevonden nl. de babytjes bij ons op de kamer of beneden slapen met de kindjes in de wieg... we gaan het gewoon moeten ondervinden...
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2840 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 7:51 pm Onderwerp: |
|
|
Door verbouwingswerken hebben ons 4 kids samen op 1 kamer geslapen, joey en sarah sliepen al bij elkaar en toen de twee kleinsten 1 jaar werden hebben we ze ook bij hen gelegd. Het is super goed gegaan. Nu is joey zijn eigen kamer af en hij had het zelfs even moeilijk om op zijn eigen kamer te slapen. Hij heeft echt "afscheid" moeten nemen. Dat voor ons wel tof was want dat wilt zeggen dat ze het best naar hun zin hadden. Nu beginnen we binnenkort aan sarah haar kamer, die ligt naast die van Joey en ik weet nu al dat ze de deur dan open laten staan zodat ze nog wat kunnen praten met elkaar.
Axel en Maxim die krijgen ook hun eigen kamer, een daarvan is die waar ze met z'n allen sliepen en die is dus af. Maar we denken dat zij wel echt bij elkaar willen blijven liggen. Maar dat zien we dan wel weer.
Maar het kan ook goed gaan, de onzen vonden het alleszins heel gezellig bij elkaar.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
onze jongens hebben ook tot hun tien maanden gewoon in een park naast ons bed geslapen, eerst omdat hun kamer boven nog niet af was maar vooral omdat wij geen zin hadden om 's nachts die trappen op te moeten! Line haar kamer ligt naast de onze, dus zo lagen we allemaal lekker op één verdieping. Maar de jongens bij Line? Het zou niet goed gekomen zijn aangezien Line een heel licht slapertje is...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hier hebben ze tot hun 11 maanden eerst bij ons op de kamer geslpaen omdat we toch aan het bouwen waren en geen extra kamer meer wilden inrichten zo kort voor de verhuis. Nu slapen ze elk op hun eigen kamer en dat is maar goed ook want Ruben zo Isaline alleen maar wakker houden (doet hij nu toch al want hij loopt voortdurend naar haar kamer). Nicolas gingen we eerst direct op zijn eigen kmaertje leggen maar vermits ik volledig bv geef zag ik het plots niet zitten om hem zo ver weg te leggen en hebben we besloten om hem op ons kamer te leggen tot hij doorslaapt en dan pas naar zijn eigen kamer te verhuizen (we hbben wel kamers genoeg hiervoor) Ik moet wel zeggen dat noch Ruben noch Isaline hem horen krijsen hoor 's nachts ook al ligt hun kamer rechtover de onze en kan je hem heel goed horen als hij honger heeft (is ook het enige waar hij voor zijn keel open zet!)
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
2lingmama

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 11:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, ik denk dat het wel kan, hier slapen we ook allemaal samen.
En ze zullen eens van elkaar wakker wordne, maar daar wennen ze ook aan en op een gegeven moment is dat
dan toch over.
wat je ook kan doen, is de tweeling eerst lekker bij jullie op de kamer!
_________________ Groetjes van Jolanda
mv Kyra & Jurgen 14.1.01
& Sverre 21.9.03
& Yrsa & Rivka 16.8.05 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Katrientjeuh

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 23, 2007 6:16 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn drieling heeft altijd samen geslapen op een kamer, zelfs nu nog.
Ze zijn zo op elkaar afggesteld van toen ze nog in de wieg lagen dat ze nu zelf haast te scheiden zijn.
Soms is het gewoon niet mogelijk om kinderen samen te leggen maar het is mogelijk dat het probleemloos verloopt. Hier is het wel zo dat de meisjes s'avonds nog een uur liggen te praten en het iets langer duurt om in te slapen maar vroeg of laat vallen ze dan toch in slaap.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|