| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 16, 2007 9:01 am Onderwerp: Megagroot afsluithek met deurtje ! |
|
|
Voor iedereen voor wie een standaard afsluithekje te klein is!
Omdat ik niet wou dat ik de kindjes te veel in het park moet steken, hebben we de hele living tot "veilige zone" gebombardeerd. De gevaarlijke dingen zijn weg, nu moeten ze enkel nog leren waar ze mogen aankomen en waar niet
Leuk dat ze nu de hele living hebben, ware daar niet het probleem dat we een open living hebben en dat we tussen onze wandkast en de muur een afstand van 2.50 meter moeten overbruggen. Een standaard veiligheidshekje (tot max. 1.70 m) is dus te klein en 2 zo'n hekjes naast elkaar, dat blijft niet stabiel. Nergens vond ik een oplossing en mijn man had al een timmerman laten komen om alles op te meten en een offerte voor een custom-made (en dus heel duur en achteraf niet meer verkoopbaar) afsluithek op te maken. De dag erna vond ik deze website: http://www.krabbel-hit.de
We hebben er een nachtje over geslapen, de volgende dag het veiligheidshek "MaXXL" besteld en nu (1.5 week later) werd ons pakket vanuit Duitsland geleverd. Het hek staat al in elkaar,nu het enkel nog in de muur en de kast vastschroeven. Hier alvast wat foto's van ons superhek.
Hier een foto vanop de website van de firma Krabbel-Hit

Laatst aangepast door katreseke op Do Aug 16, 2007 3:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 16, 2007 10:00 am Onderwerp: |
|
|
Ziet er super uit. Bij ons in de crèche hebben ze ook zoiets om de lopende kindjes van de kruipende te scheiden.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 16, 2007 10:06 am Onderwerp: |
|
|
Practisch !!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 16, 2007 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
Het staat nog een klein beetje scheef en heel stevig staat het nog niet omdat het aan de zijkanten nog in de muur moet geschroefd worden, maar ik ben er al wreed content van! Eens eindelijk hier op de site zitten zonder dat Hanne binnen de minuut naar hier gerold is en aan de computerkabels prutst! Ze hebben al heel braaf gespeeld vandaag.
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 17, 2007 7:15 am Onderwerp: |
|
|
goede oplossing
hier hebben we iets dergelijk, waarvan je een aantal panellen kan afkoppelen.
heel makkelijk, sluiten we de tuin van de oprit mee af, ofwel twee deuropeningen, ofwel zetten we t voor t open schuifraam als Yerko ff niet naar buiten mag of kan (wegens te nat)
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 17, 2007 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
heb er ook effe aan gedacht om het te kopen om onze haard mee af te zetten maar dan moesten we nogal wat gaten boren in onze schouw en dat zag het ventje toch niet zitten. Hij heeft dan maar zelf een hekje gemaakt om ervoor te zetten maar lang heeft het niet geduurd of ze verzetten het dus gewoon (het hing nergens aan vast, was wel stabiel). Toen bleek eigenlijk dat kinderen zich niet verbranden aan een vuur die zo heet is want ze voelen de warmte al van op meer dan 2 meter en dan riskeren ze zich uit zichzelf niet dichter ! Mijn vader zei dit altijd en hij heeft gelijk gekregen. Vroeger hadden wij zo van die gasvuren met vlammen in huis en de enige die zich daar ooit aan heeft verbrand was de kat! Die ging er met zijn staart op gaan liggen !
Hier een foto van december 2005, ze waren toen net geen jaar en het hekje stond er pas, niet veel later was het al verschoven naar de andere kant van de living ! Leuk wandelrekje had papa gemaakt zeg !
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2822 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 17, 2007 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
zwijg me over hekjes
Wij hadden steeds de deur voor de gang dicht (opslot) en dan aan de keuken een hekje maar daar moesten we dan algauw een extra slot op doen want ze kregen het open. Dat extra slot heeft ook niet lang geholpen want ook dat kregen ze open. En dan daarna kropen ze er gewoon over ja ze hielpen elkaar dan ook altijd he.
Nu hebben we een paar maanden geen hekje meer nergens, enkel de voordeur is wel steeds op slot met een speciaal slotje want dat vertrouw ik anders niet.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|