| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
| illeke01 schreef: | kaya het zijn niet alleen de spenen die het hem doen hoor het is een speciale fles
zie op deze site http://www.handi-craft.com/index.shtm hier vind je meer info. Ik heb hier in belgie wel alleen nog maar de brede flessen gezien.
Hopelijk ben je hiermee geholpen |
Ik heb er ondertussen al 2 besteld bij de apotheker! Vanavond om 17u heb ik ze ! En nu hopen dat het werkt!
Die suppo's probeer ik dan ook eens. Het is vooral Lukas die verstopt zit. Hij heeft al sinds gisterenochtend geen kakapamper meer gehad
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1293 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 3:22 pm Onderwerp: |
|
|
zeker doen, die suppo's da's supergoed, maar je moet wel opletten dat de darmen er niet lui van worden, dus je mag er maximaal maar zoveel per dag geven (dat heeft onze apotheker ons toch wijsgemaakt ). Wij merkten wel bij Marnik dat hij na verloop van tijd zelf gemakkelijker ging, en nu is dat écht geen probleem meer, integendeel
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 29, 2008 8:57 am Onderwerp: |
|
|
wij staken hier meestal eentje per dag, meestal 's avonds, als ze nog geen kaka pamper had. is hier meerder keren voorgekomen ze, ma na een tijdje komt da idd wel goe..
zelfs van de hépar water ging het hier nie, enkel met die suppo's.. hebben nu bijna nooit nog ene nodig..
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1293 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 29, 2008 1:56 pm Onderwerp: |
|
|
ja, omdat ze op den duur zo'n trekken als je ermee afkomt!
|
 |
christa

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 01, 2008 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
Wil me niet echt moeien in de discussie, maar als ik dit alles lees, dan denk ik : als die krampjes zo erg zijn dat hij niet meer slaapt, dan ga je er misschien toch best eens mee langs de kinderarts. Zou ik toch doen.
Onze kinderen hebben ook wel last gehad van krampjes, met Avent-flessen en met dodiespenen (niet op de Avent-flessen uiteraard), maar behalve overdag en de avondlijke huiluren, sliepen ze 's nachts toch. Alleen onze derde sliep 's nachts zeer slecht na enkele weken, toen bleek ze allergisch aan koemelk.
_________________ moeder van een zoon, twee dochters en de tweeling Sofie en Sarah |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|