| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 27, 2008 9:28 am Onderwerp: |
|
|
Das ook juist Illeke, Wij gebruikten in 't begin avent flessen en met Dodieflessen hadden ze 't veel minder!! De dr dinges flessen heb ik ook al goeds over gehoord.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 587 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 27, 2008 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik ook Dodie-spenen. Ik probeer erop te letten dat ze zo weinig mogelijk lucht binnenkrijgen, maar blijkbaar lukt het me niet zo goed...
Het gaat echt van kwaad naar erger met Timon Ik probeer nu nog eens de chiropractor/osteopaat en als dat nog niet helpt ga ik toch eens de kinderarts contacteren, want zo kan het echt niet meer verder... Hij slaapt gewoonweg totaal niet meer de laatste tijd. Het enige wat helpt is de draagdoek, maar 's nachts kan ik toch moeilijk ook opblijven en met hem in de draagdoek rondlopen hé!?
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
illeke01

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 27, 2008 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
onze meisjes dronken ook met dodie tutten toen ze zoveel krampjes hadden en lucht hapten.
door over te schakelen op de dr. brown of Bfree flessen is het serieus gebeterd. Misschien dat eens proberen. JE akn die flessen bestellen bij de apotheek. ale bij de onze toch. en in de equiform winkels hebben ze die ook.
_________________ Mama van Jarne (30/08/2004) en Floor en Fien (21/03/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 587 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 8:40 am Onderwerp: |
|
|
Ok, morgen naar de apotheek dus! Passen die spenen op de meeste standaardflessen of zal ik nieuwe flessen moeten kopen ook?
Nu ja, ik zal wel zien wat de apotheker zegt zeker?
Hopelijk werkt het!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 8:48 am Onderwerp: |
|
|
kaya, tegen verstopping hebben wij hier glycerine suppo's liggen, kan je gewoon in de apotheek krijgen..
ons Niene had ook zoveel problemen, blijkbaar gebruikte ze haar sluitspiertje verkeerd, termometer hielp soms ma nie altijd.. staken dan zo een suppo die 'de weg vrij maakte' en na 5 min(soms nog niet zo lang) een gegarandeerde vuile pamper.. is zonder voorschrift te krijgen en kan eigenlijk geen kwaad zolang je ze niet constant gebruikt e.. het probleem is hier vanzelf opgelost..
groetjes..
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1131 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 9:18 am Onderwerp: |
|
|
yep, marnik had ook een patent op die suppo's, niet te doen
en we hebben ook zijn voeding moeten aanpassen (van gewone nutrilon naar omneo en dat hielp enorm)
|
 |
illeke01

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 9:52 am Onderwerp: |
|
|
kaya het zijn niet alleen de spenen die het hem doen hoor het is een speciale fles
zie op deze site http://www.handi-craft.com/index.shtm hier vind je meer info. Ik heb hier in belgie wel alleen nog maar de brede flessen gezien.
Hopelijk ben je hiermee geholpen
_________________ Mama van Jarne (30/08/2004) en Floor en Fien (21/03/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|