| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 9:43 pm Onderwerp: krampen |
|
|
hallokes
ik heb een vraag
onze tweeling heeft 2 dagen reeds geen stoelgang kunnen maken, ik steek dan zo'n glyserine suppo op, maar dat kan ik toch niet elke keer doen?
ze zijn 6weken oud, en krijgen volledige flesvoeding, nog 1 week nutrilon voor ex premature, wij gebruiken Spa water
is evian water beter?
watr zou het kunnen zijn?
enige tips?
welk water gebruikte/ gebruiken jullie?
limpie xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
onze meisjes hadden in 't begin ook last van geen/weinig stoelgang. vooral lies kon bijna ne ganse avond zitten "duwen" voor ne hele kleine kak. op aanraden van de kinderarts zijn we overgeschakeld naar nutrilon omnio en na een flesje of twee was dat volledig terug in orde... gelukkig want het was soms verschrikkelijk veel wenen en dan kwam er ne protje en na veel wenen nog ne protje... en daarna de blijheid zelve !!
(wij gebruiken evian-water, maar denk niet dat het aan 't water ligt...)
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 28, 2008 10:37 pm Onderwerp: |
|
|
flesvoeding kan enorm verstoppen omdat daar vaak dikkingsmiddelen inzitten . Meestal ligt het inderdaad niet aan het water maar aan de poeder en die poeder voor prematuurkes vermoed ik wel dat daar redelijk wat vulling inzit omdat die goed moeten bijkomen . Eens vragen aan de ka als je mag overschakelen naar een andere melk die minder stopachtig is .
Die glycerine suppookes kunnen wel absoluut geen kwaad hoor maar het is natuurlijk niet plezant hé.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jessy

Geregistreerd op: 19 Jun 2008 Berichten: 49 Woonplaats: Hillegem - Herzele
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:27 am Onderwerp: |
|
|
Ik Gebruik altijd evian water, tenzij ze ook verstopt zijn dan gebruik ik Hèpar water. Ik maak dan de fles met de helft hèpar en de helft evian en de volgende dag konden ze toch al stoelgang maken hoor, in het begin was die nog een beetje hard maar na een paar flessen met Hèpar water hebben ze een normale stoelgang. Als hun stoelgang een tijdje goed is moet je wel weer uw gewoon water gebruiken want die Hèpar mag je niet blijven gebruiken(alleen bij geen of harde stoelgang)
Gr Jesssy
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 8:42 am Onderwerp: |
|
|
nog nooit van gehoord en waar verkopen ze die dan?
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Annemarie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:32 pm Onderwerp: |
|
|
Hier hebben we het ook alijd kunnen oplossen met Hépar water, verkopen ze gewoon in de supermarkt!
Naar het schijnt zou Louise water van de Aldi ook helpen, maar dit heb ik zelf nooit gebruikt.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Felicie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:50 pm Onderwerp: |
|
|
De kinderarts heeft ook hepar-water aangeraden, maar ik mocht maximum 1/3 van de flesjes vullen met dat water en dan nog maar bij één flesje op de twee.
Je kunt het inderdaad gewoon in de meeste supermmarkten kopen. (flessen van 1 liter).
En bij ons heeft het ook gewerkt.
_________________ Mama van Aline 18/11/2004
en Tristan en Noah 13/11/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|