| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 25, 2008 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons was de grootte ook belangrijk. Op papier zou de TFK in de auto passen, maar toen we hem gingen kopen, heb ik ook eerst gevraagd of ik eens mocht proberen in de koffer te steken. Was geen probleem. De mensen van de winkel hebben gelukkig nog geholpen (tja, daar sta je dan op je eentje met een gigantische tweelingbuik).
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 25, 2008 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben ook een urban jungle (naast elkaar), en dat is echt de Mercedes van de tweelingbuggy's werd ons verteld en ja, het is waar ook. Die rijden echt het beste en kunnen overal tussen.
Zo had ik 4 weken geleden een extra tweelingbuggy gekocht van een goedkoper merk voor in de outo te laten liggen en dan kun je direct vertrekken als je gaat winkelen. Zo ging ik met mijn kids winkelen en in de ZARA wil ik de lift nemen naar de kinderverdieping kon ik toch wel niet met die buggy in de lift zeker!!!(te breed) En ik geraakte er precies niet mee vooruit, zo slecht was hij tegenover de urban jungle!!!
Na één maaal er mee te hebben gereden en uit pure miserie vlug naar huis gekomen van het winkelen hebben we hem al terug verkocht en voor mij komt er geen andere meer!!!!! En voor die kleine bakjes erop te klikken voor als je kindjes klein zijn is een héél handig en gemakkelijk systeem.
groetjes en kies vooral voor een Urban Jungle
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|