| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 11, 2008 9:15 am Onderwerp: |
|
|
wij hebben een x adventure een zalige buggy e heel wenkbaar daar kan je van die zachte draagmanden opzetten hierbij een fotootje ismaar 70 centimeter breed en helemaal geen probleem in blokker casa en kruidvat
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 11, 2008 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind die draagmandjes persoonlijk weggegooid geld. Als je ervoor zorgt dat je de rugleuningen van je kinderwagen volledig plat kunt leggen, dan kan je je kindjes er vanaf het begin zo in leggen.
Dat hebben wij dan ook zo gedaan.
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 9:47 am Onderwerp: |
|
|
Wij hebben de UBJ, zonder de draagmandjes: wij hadden de verkleinkussens van de maxicosi erin en dat ging perfect. Voordeel was wel dat de meisjes in de zomer geboren zijn en tegen de winter sowieso al niet meer in de draagmandjes zouden gekunnen hebben.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Robbe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2008 4:58 pm Onderwerp: |
|
|
Hello,
Wij zouden naast elkaar ook de beste optie vinden. Maar wij hebben een peugeotje 206 en een beetje schrik dat geen enkele tweelingwandelwagen in de koffer gaat kunnen.
Indien er iemand weet welke de wandelwagens zijn die het meest compact zijn op te vouwen mag je ons zeker een berichtje sturen.
ondertussen zoeken we zelf wel nog de sites af .
Straks de afmetingen van de koffer ook eens proberen op te meten.
_________________ met spanning wachtend op een tweeling uitgerekend voor 21 April 2009...
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2008 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
hey Robbe, ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik had zelf ook een 206'ke en ik kreeg er geen enkele buggy in. Misschien heb ik niet goed gezocht dat kan ook
In elk geval wij hebben de Graco achter elkaar en zijn daar heel content van. Er is nu een nieuw model speciaal voor tweelingen de twee zitjes kunnen volledig plat liggen ook achter elkaar. En die plooit heel compact op, niet groter dan een enkele wandelwagen. Dat was voor ons ook de enige optie.
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 25, 2008 8:26 am Onderwerp: |
|
|
Toen ik zwanger was, was ik vastbesloten om de Urban Jungle te kopen. Maar ... ook al vouwt hij klein op, hij paste niet in de koffer. Dan een andere supergoede buggy gevonden die wel paste: de TFK Twinner Twist (Zoals Gyt en San er eentje hebben). Ik geloof dat San een mini heeft en dat die TFK daar zelfs in de koffer paste.
Maak eerst eens een lijstje van je favoriete buggies en kijk dan op de websites, meestal staan de afmetingen in opgeplooide toestand er bij. Wel opletten als je je koffer meet: de achterkant van de zetels gaat meestal schuin omhoog, dus heb je bovenaan in je koffer minder plaats als onderaan (als je nog kan volgen )
Hier alvast enkele afmetingen van buggies in samengeplooide toestand (ik had daar destijds een hele lijst van gemaakt, sommige buggies zijn wel niet in BE of NL te krijgen, ik woon in Zwitserland):
ABC DESIGN - 3W Twin Air Lion H 55 x B 83,5 x L 87
ABC DESIGN - Twin Light H 25 x B 85 x L 96
BERTINI 100 x 80 x 60
CHILDWHEELS 3Double Twinjogger 50 x 78 x 100
FIRSTWHEELS City Twin 85 x 78 x 32
HERCULES Twin Raptor Spin 106 x 78 x 50
HERCULES Twin Hero 108 x 35 x 45
TFK Twinner II (oud model) 92 x 78 x 50
TFK Twinner Twist 80 x 78x 41
|
 |
Caroline

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 25, 2008 12:50 pm Onderwerp: |
|
|
Toen wij gingen kijken voor een buggy voor ons eerste kindje, hadden we ook een hele kleine koffer aan onze auto. We hebben dan gewoon in de winkel gevraagd of we de buggy's eens mochten opplooien en proberen in onze auto te steken, en dat was nooit een probleem.
We hebben dus onze buggy gekozen op basis van 1. past hij in de auto, en 2. is hij nog mooi.
Wij hadden toen al moeite voor een eenlingbuggy...
|
 |
|