| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 10:08 am Onderwerp: Kattenhaar |
|
|
Wij hebben 4 katten (en drie kleintjes: 2 daarvan hebben nog geen thuis HINT HINT). Die liggen overal in huis te slapen en liefst van al in de buggy, op het verzorgingskussen, in het parkje. Ik leg er een doek over als Ella er geen gebruik van maakt, maar het is toch niet evident om alles redelijk kattenhaar-vrij te houden. Ook al omdat als je spullen wast waar kattenhaar op zit, dat er niet afgaat. De pasgewassen kleertjes van Ella, haar speelgoedjes, de slabbetjes en zo: alles hangt altijd vol haar.
Heeft er iemand tips rond?
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 10:20 am Onderwerp: |
|
|
Vrienden van ons hadden overal ballonnen om de poes weg te houden, waar ze niet mocht komen.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 587 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 2:20 pm Onderwerp: |
|
|
Aaah, heel interessante vraag! Ik heb zelf ook 2 katten die graag overal in en op en onder liggen, dus ik maak me daar ook wel wat zorgen over... Ik heb ooit gelezen dat katten niet graag op zilverpapier lopen, maar ik heb het eens getest en de mijne trekken zich daar niks vanaan hoor. Misschien dat het met jouw poezen wel lukt?
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 4:00 pm Onderwerp: |
|
|
Bij mijn ouders is er een stoeltje voor de kat met daarop een lakentje en dat helpt wel. De kat buiten steken zal ook wel helpen zeker
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 30, 2008 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb weinig ervaring met katten, maar ik heb ooit de kat van een vriend moeten afleren om in mijne bamboe te klimmen, en na enkele keren met de plantenspuit was het in orde...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 9:03 am Onderwerp: |
|
|
onze poezen hebben ook een eigen plekje om te liggen....
En wat helpt: zo'n kleefrol, daar kun je veel haar mee wegnemen (verkopen ze oa in ikea)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1131 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 9:49 pm Onderwerp: |
|
|
tja, wij leggen gewoon dekentjes over de dingen waar ze 's nachts niet op mogen en voor de rest trekken we ons er niet al te veel van aan. Met 4 katten in huis is het heel moeilijk om ze overal weg te houden, dus ... veel wassen, en afborstelen met een gewone kleerborstel. Voor de rest hebben die van ons er al veel naar binnen gekregen hoor, goe voor de antistoffen
|
 |
|