| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 1:45 pm Onderwerp: |
|
|
hihi, wel , ik wil eigenlijk echt nog wel een kindje . Mochten er geen ruimtelijke en financiele beperkingen zijn dan wou ik er nog wel 10 (bij wijze van spreken he!). Ik vroeg het me gewoon af hoe dat zat. Ik zou het niet erg vinden mochten er opnieuw twee tegelijk komen hoor. Het zou maar erg zijn om het 'erg' te vinden dat je twee wonderen tegelijk mag krijgen he. Zoals ik hierboven al schreef denk ik dat ik misschien wel teleursgesteld zou zijn als het er 'maar' één zou zijn bij een volgende zwangerschap.
Anderzijds heb ik nu vaak het gevoel dat ik ze tekort doe, dat ik te weinig tijd heb om echt genoeg met ze bezig te zijn (buiten het eten geven dan) en is het de eerste maanden zo hard werken geweest dat ik het gevoel had dat ik er niet van kon genieten en om die redenen zou ik het ook wel fijn vinden om één kindje te krijgen, begrijpen jullie? De zwangerschap en geboorte vond ik ondanks alle bezorgdheid en het platliggen echt prachtig en langs één kant vind ik het wat jammer dat ik dat niet twee keer heb kn meemaken met twee kids. Sommigen zullen me zot verklaren waarschijnlijk
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 1:49 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb daar toch ook al over nagedacht wat ik zou doen als ik opnieuw zwanger zou zijn van een tweeling... Ook al omdat mensen me dat nogal eens vragen natuurlijk.
Het zou een dubbel gevoel zijn denk ik. Een kans om het opnieuw te doen en dan effectief de beide kindjes te kunnen houden, maar ook wel ietsje extra bezorgd zijn al vroeger in mijn zwangerschap. Dus ik zou blij zijn en bezorgd tegelijk.
Maar ik zou sowieso opnieuw zwanger willen zijn om dan mijn zwangerschap te kunnen afmaken qua termijn, echt weeën te krijgen en eventueel ook natuurlijk te bevallen. En die kans is kleiner met een tweeling natuurlijk.
In elk geval wordt het spannend voor die eerste echo... En voor alle duidelijkheid: ik ben nu niet zwanger
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben er hier ook over nagedacht en zien het ook wel zitten om nog 1(of 2) kindjes te krijgen. Zou het ook leuk vinden mochten het er opnieuw twee zijn, maar voor dezelfde redenen dat Lina en Vlinderelf opnoemden, zou ik het inderdaad ook wel leuk vinden om eens zwanger te zijn van eentje. Ik heb nu wel een prachtzwangerschap gehad, maar zou toch ook graag eens weten hoe weën voelen (verklaar mij zot ) en een natuurlijke bevalling.
Maar we weten dat er toch een grote kans is dat het er opnieuw twee ineens worden (vorige zwangerschap (voor de meisjes) waren er ook 2) en zouden het mss toch ook raar vinden om ineens in enkelvoud te moeten praten Ik vraag nu al aan zwangere vriendinnen hoe het met de babies gaat
Maar we gaan nu toch eerst van onze schatjes genieten hoor, dus het zal niet voor direct zijn.
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 9:02 am Onderwerp: |
|
|
veel succes bij jullie volgende zwangerschappen
bij ons komen er hopelijk geen meer bij draai nu soms al door
zeker met een dochter die in hare pubertijd aan het geraken is en zo gemakkelijk da ze was zo moeilijk is ze nu kzan ze soms echt aan de kapstok hangen sorry voor die uitleg maar zo denk ik er over he heb er al genoeg
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 08, 2008 9:03 am Onderwerp: |
|
|
|
hihi neske, dat doe ik ook altijd, in het meervoud praten als het over iemand anders'zwangerschap gaat (v 1 kindje)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1293 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 09, 2008 7:51 pm Onderwerp: |
|
|
ik vraag dan altijd (zonder het te beseffen), "en is 't er maar eentje?"
en dan kijken die zo eens raar
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
Allemaal heel herkenbaar hoor.
Wij wilden graag een derde kindje en we wilden er niet te lang op wachten, maar toen ik na 8 maand al weer zwanger was, gingen we toch met een bang hartje naar de gyn hoor. Een tweede tweeling zag ik niet echt zitten. Opluchting alom toen het er maar eentje was.
Ik wilde ook eens zwanger zijn van maar 1 kindje, natuurlijk kunnen bevallen en zo. Wel, ik heb het allemaal gehad en moet zeggen dat de zwangerscahp van Nina zwaarder was dan die van de tweeling + ik heb de pech gehad dat ik een hele zware en pijnlijke bevalling gehad heb. De ks van de twins viel 100 keer meer mee!
|
 |
|