| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 24, 2008 9:12 pm Onderwerp: |
|
|
lina meestal kunnen ze voor de 14 weken vaststellen 1eiig of niet het is na 14 weken dat het quasi onmogelijk wordt, denk dat ze dan ook de baarmoeder , tussenschot en placenta goed kunnen zien en daaruit kunnen het afleiden. enja geboortevlekjes heb je meestal niet bij de geboorte maar verschillende maanden erachter pas al moet ik zeggen dat onze meiden (1eiig) hun ooievaarsbeten wel op dezelfde plaats zijn
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 10:27 am Onderwerp: |
|
|
Ja, dat heb ik ook nog gelezen, maar toen ik op 6 weken vroeg aan mijn gyn wat het was, zei ie dat ie dat niet met zekerheid kon weten. Ik denk dat het heel moeilijk is om die tussenschotten duidelijk te zien op de echografie, want we spreken hier toch echt van milimeterwerk hé. Mijn gyn heeft zich alleszins niet aan de 'gok' willen wagen...
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 11:14 am Onderwerp: |
|
|
De gyn van Limpie is gewoon een goede gokker hoor
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1293 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 11:34 am Onderwerp: |
|
|
Dat denk ik ook wel!
Bij ons zei onze gyn altijd 2-eiig, rotsvast ervan overtuigd. Hij beweerde dat hij 2 vruchtzakken en 2 placenta's zag. Hij zat er dus straal naast. De placenta lag eigenlijk gans om de baby's en telkens hij dus een baby + placenta bekeek, zag hij eigenlijk dezelfde (uitgerekte) placenta. Die was overigens bij de geboorte maar liefst 3 kg zwaar, dus dat verklaart veel.
Over die vlekjes: Michiel heeft een vlekje boven zijn linkeroog, en Arne heeft dat niet. Zo herkent mijn moeder haar petekind Dus ik weet niet of dat altijd opgaat.
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
Trouwens, LL heeft ook een geboortevlek op haar rug, een hele grote. En bij HL geen vlek te bekennen. Dus ook bij ons gaat dat niet op!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 5:42 pm Onderwerp: |
|
|
Haha, die niet-medische bron van me blijkt dus roddel te zijn!
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 25, 2008 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
juist,want de mijne zijn ook eeneiig,maar onze Guillaume heeft een moedervlekje op zijn poep en onze Mathias heeft dat niet
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|