| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 12, 2007 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
hier ook voor een Galaxy gegaan ook omdat de papa enorm gesukkeld heeft met zijn rug en de stoelen van onze wagen zijn hoger en dus ook beter kwa instap voor iemand met rugproblemen en het verbruik valt inderdaad best mee hoor,enkel schuifdeuren er nog bij dat zou een luxe zijn,ze hebben onze achterdeur er al ne keer afgereden vandaar,zonder veel erge voor ons maar het is wel een dure deur...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 7:38 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben een Seat alhambra (hetzelfde model zoals vorige galaxy en sharan). Wij zijn daar heel content van. Mijn interesse met de 4 kids gaat natuurlijk uit naar de grotere monovolumes maar die hoeven daarom nog niet zo benzine verslindend te zijn (de onze op de autostrade 6,3 L/100km en in het stad 7a8 literdiesel)
Als ik terug zou moeten kiezen voor een andere auto zou ik gaan voor hetzelfde maar dan het laatste model of een Peugeot 806 of Citroen C8
De mogelijkheden voor het plaatsen van de stoelen zijn zeer interresant
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 8:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
da's toch wel een hoog verbruik voor een diesel? Herinner me het verbruik van mijn daewootje benzine (ik ben principieel tegen diesels, teveel fijne stof) en was gelijkaardig....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 7:43 am Onderwerp: |
|
|
|
de frv van honda is een wagen met 6 zitplaatsen en een ruime koffer, vind hem persoonlijk ook mooi van model( beetje sportief) maar hij is wel kostelijk, nieuwprijs standaard ongeveer 24.000 en 2 dehands moeilijk te vinden daar het een nieuw model is
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 8:16 am Onderwerp: |
|
|
|
is dat zo'n 'jeep' model? dar wordt ik helemaal mottig van! Wat een verbruik dat die auto's hebben!!!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 8:41 am Onderwerp: |
|
|
hier met mijne vectra heb ik een verbruik van 5,4l/100 op autostrade denk ik
stadsverkeer weet ik het niet zo goed!
k ben wel nogal een zuinige rijdster (of hoe noemen ze dat)
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 8:57 am Onderwerp: |
|
|
ik zit momenteel op 4.5 liter, end at zou normaal nog meoten zakken naar 3.3 als hij volledig gerodeerd is... alleen is er nie echt plaats voor ne twin
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|