| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 8:09 am Onderwerp: |
|
|
idd tante kat: we hebben zelfs heel lang in hetzelfde bed geslapen!
Wat de tweeling betreft: kris blijft het proberen, maar het lukt echt niet om tesamen te slapen! Ze houden elkaar wakker, hebben de tijd van hun leven, maar slapen niet. Als het dan toch lukt, maken ze elkaar 's morgens vroeg wakker. Dus is Stan degene die wisselt van kamer en de ene nacht bij ante, de andere bij kobe. In het weekend of in de vakantie mogen ze soms alledrie tesamen, maar is heel moeilijk.
Zo hadden we zaterdag een feest en mochten ze uitzonderlijk lang opblijven, we bleven bij mijn mama slapen, dus alledrie bij mijn mama op de kamer. Niettegenstaande het late uur hebben ze nog meer dan een haf uur liggen kletsen. uiteindelijk is ante in slaap gevallen en toen pas is het stil geworden...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 8:32 am Onderwerp: |
|
|
dat 1 bed herinner ik mij nog amper....
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tessy

Geregistreerd op: 13 Jun 2007 Berichten: 4 Woonplaats: sint gillis was
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 13, 2007 6:58 pm Onderwerp: |
|
|
hey,mijn tweeling heeft elk een apparte kamer endat is van in begin zo geweest .als wij op reis gaan slapen ze op dezelfde kamer en dan moeten wij regelmatig eens zeggen van en nu gaan we slapen dus die hebben dan ook veel plezier maar als ze thuis zijn gaan die enkel naar hun eigen kamer ze hebben dat nog maar en keer gevraagd voor samen te slapen maar ze hebben hun eigen kamer en ze zijn het zo gewoon van de eerste dag dat z thuis waren
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|