| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
bie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 02, 2008 2:59 pm Onderwerp: hysterische huilbuien!! |
|
|
Pfoe, als ik de verhalen hier lees ben ik blij dat ik de enige niet ben met 2 peuters in de peuterpubertijd.
Ze kunnen er allebei wat van, maar vooral Jeroom heeft een fel karakter.
Als we ergens op bezoek zijn weent hij zowat een halfuur als hij niet op mijn schoot zit. Hij wil dan zelfs niet op zijn benen staan. Wat we wel gemerkt hebben is dat hij wel op iemands schoot durft als hij mij niet ziet.
Wanneer mijn bengels hun zin niet krijgen hebben ze er niet beter op gevonden om hun hoofd op de grond of tegen de muur te bonken, met ferme blauwe plekken als gevolg! Kan geen deugd doen, heb het zelf eens geprobeerd...
Eerst reageerden we heftig dat ze dat niet mochten doen, daarna probeerden we ze te negeren, voorlopig helpt niets. Het is niet geestig om ze zo te horen bonken.
We kunnen ze toch niet altijd hun gedacht geven hé.
Nuja, dit buiten beschouwing gelaten zijn het best lieverdjes hoor, en vooral Jeroom komt graag even knuffelen met zijn mama...dan smelt ik...
Groetjes,
Bieke.
_________________ Trotse mama van de tweelingbroertjes Cyriel en Jeroom!
(06/02/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
PPPFFF, moet ik dat ook nog allemaal meemaken...
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 13, 2008 12:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, Christel, elke leeftijd heeft zo zijn leuke kantjes
Bij ons begint de peuterpubertijd net en het kan met momenten echt enorm enorm moeilijk zijn met zo 2. Maar ..... het is nu ook de leeftijd dat ze beginnen te praten en dat ze veel verstaan en dat ze je willen nadoen en helpen. I.p.v. een min of meer doorsnee dag heb ik nu dagen waar ze tegelijkertijd enorme lieverds zijn en waar ik toch zo trots ben op mijn lieve/intelligente/grappige/schattige kleine meisjes, maar tegelijk hebben zo op 1 dag verschillende huilbuien en roepen en tieren en slaan ze omdat ze iets niet mogen of omdat ze gefrustreerd zijn ...
De leuke momenten worden NOG leuker maar tegelijkertijd komen er meer moeilijke momenten bij.
|
 |
ChristelDepaepe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 13, 2008 3:29 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben me al aan het voorbereiden...
_________________ Christel, mama van Ferre & Aaron ° 2 mei 2008
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 9:39 pm Onderwerp: |
|
|
elk op zijn manier hoor: Pieter die krijst heel dwingend en hard, terwijl Lennart heel slachtofferig begint te huilen als een mietje. Soms zijn dat hier echte huilconcerten (want als het om aandacht te doen is, wil Line ook haar deel hé... die doet dan gezellig mee).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 14, 2008 10:00 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben voorlopig het geluk dat onze kleinste die huilbuien als heel lachwekkend ervaart! Telkens de twee ruzie maken en dan onherroepelijk beginnen janken , begint de kleinste te schateren en ze gewoon uit te lachen . Werkt voor de mama en de papa wel heel ontspannend want in plaats van ons druk te maken in die ruzie makers/bleiters , hebben we plezier in onze jongste!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 15, 2008 8:43 am Onderwerp: |
|
|
Alle het is te hopen dat onze kleine zus ook zo'n lol gaat beleven in het ruzie maken van de grote zussen

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|