| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 26, 2006 3:45 pm Onderwerp: RE: Hoog sensitief kind |
|
|
|
bij deze is ante mijn officiële danspartner geworden! vooral slows doet hij graag, maar we staan eigenlijk niet zo vaak te shaken op wat hij noemt wilde liedjes!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
elke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 31, 2007 11:22 am Onderwerp: RE: Hoog sensitief kind |
|
|
Ik denk dat ons Noore hoogsensitief is: ze is heel gevoelig voor lawaai, reageerde héél vroeg sterk op muziek, licht, ... Ze houdt niet zo van groepen, van te veel mensen, nieuwe mensen enz.
Nu ben ik het eens met velen dat we de kinderen niet te veel moeten benoemen of in hokjes duwen en gewoon zichzelf moeten laten zijn.
Ik zal dit in de kribbe dus nooit suggeren. Ook kennissen die dit opmerken en me lectuur willen opsturen, hou ik af.
Ze zal haar weg wel vinden, en haar zusje, die supersociaal is, en door weinig van haar doel afgeleid wordt, (wat dan weer de keerzijde van de medaille is want daar krijgen we ook interesse voor : ADHD ? Neen, ik ben zeker van niet ) zal haar daarbij zeker wel helpen
_________________ Elke is de mama van Noore en Melike. Noore en Melike werden geboren op 2 augustus 2005 en zijn een 2-eiďgetweeling. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|