| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bianca

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 9:59 pm Onderwerp: hoofdpijn |
|
|
Hoi,
ik moet gewoon eens iets van mij afschrijven.
Deze namiddag zijn we met onze zoon naar de kinderarts geweest. In minder dan een maand tijd is hij drie maal ziek geworden met steeds dezelfde klachten : hoofdpijn, braken, totaal geen eetlust en ook niets binnen kunnen houden (zelfs geen drinken), suf maar wel weinig koorts.
Het ventje ziet er gewoon zielig uit.
Het is nu vooral die hoofdpijn waar ik mij zo zorgen om maak. Hij wordt er 's nachts zelfs verschillende keren van wakker. Perdolan suppo helpt wel een aantal uren maar dan steken de klachten weer de kop op en ligt het manneke weer te wenen van de pijn. Mijn hart breekt er bijna van. Ik ben zelf al van mijn jeugd af een hoofdpijnlijder en weet wat een lastige pijn het is. Het moeilijke is dat ik hem niet veel kan helpen.
Er is deze namiddag bloed geprikt en voorlopig mocht hij wel naar huis en was een baxter nog niet urgent. De rest van het bloedonderzoek dienen we morgen af te wachten.
Morgen staat er ook een CT scan van het hoofd op het programma. Ik wil nu niet direkt zwartkijken maar toch ben ik wel ongerust en ja wat bang voor de uitslag. Tijdens de consultatie deed de kinderarts verschillende testen met hem. Ik ben zelf verpleegster en dus was me ergens wel duidelijk wat ook haar bezorgdheid was en wat ze met haar testen en vragen probeerde uit te sluiten:(.
Hersenvliesontsteking was uitgesloten omdat hij hiervoor de symptomen niet vertoonde maar wat het dan wel is?
Ik wou dit gewoon eens van me afschrijven want het ligt als een baksteen om mijn maag en ik weet nu al dat het geen rustige nacht zal worden.
Groetjes,
Bianca:(
mama van Fredrik en Melissa (23/03/01)
_________________ Groetjes,
Bianca |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bianca

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 10:04 pm Onderwerp: RE: hoofdpijn |
|
|
zie nu net dat ik het bij het verkeerde forum onderdeel gepost heb. Het had eigenlijk bij opvoeding moeten staan.
Bianca
Bianca |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 08, 2007 8:48 am Onderwerp: RE: hoofdpijn |
|
|
Bianca,
heb het verplaatst voor jou, hopelijk vind je het nu nog terug.
Kan me voorstellen dat je heel ongerust bent. Kan alleen maar meeduimen voor het resultaat! Veel sterkte! En als je nood hebt aan een babbel, dan kom je maar op de site, daar zijn we voor!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bianca

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 08, 2007 11:09 am Onderwerp: RE: hoofdpijn |
|
|
Bedankt,
was er niet volledig met mijn gedachten bij gisterenavond.
Heeft een ietsbetere nacht gehad(wel 2 maal wakker geworden vande hoofdpijn).
Tot een kwartier geleden was hij wat levendiger en had hij zelfs zin om een gezelschapspelletje te spelen. Nu begint zijn gedrag wer te veranderen en zie ik dat hij weer meer last begint te krijgen. Het kreunen begint weer en hij zegt zelf dat de pijn weer opkomt. Ik zal 'blij' zijn dat het namiddag is dat we tenminste (misschien) weten wat het is en hij kan geholpen worden.
Bianca |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 08, 2007 11:14 am Onderwerp: RE: hoofdpijn |
|
|
Bianca, ik hoop voor jou dat ze snel vinden wat het is en (nog belangrijker) dat ze er iets aan kunnen doen.
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 08, 2007 11:44 am Onderwerp: RE: hoofdpijn |
|
|
We duimen dat ze snel vinden wat er aan de hand is en dat er ook een goede oplossing gevonden wordt. Maar als je nood aan een babbel hebt, dan wet je ons te vinden.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 08, 2007 4:39 pm Onderwerp: RE: hoofdpijn |
|
|
ziek zijn is al niet leuk, maar een ziek kind hebben vind ik zo mogelijk nog erger, omdat je zo weinig kan doen hé. Ik weet niet goed wat ik moet hopen: liefst een vrij goedaardige diagnose tuurlijk, maar ja, zelfs iets als chronische hoofdpijn of migraines zijn belastend natuurlijk. Hopelijk vinden ze iets heel stoms, zoals een allergie voor kiwi's, iets dat zonder al te veel moeilijkheden op te lossen valt. Sterkte hé!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|