| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1293 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 09, 2008 8:52 am Onderwerp: Hoeveelheid verhogen? |
|
|
Het is ons opgevallen dat Arne en Michiel 's middags en 's avonds eigenlijk behoorlijk veel (willen) eten, en 's morgens en met de fruitpap iets minder.
Ik maak 's morgens altijd 240 + 8 schepjes, maar er blijft gewoonlijk nog zo'n 40 over. Bij de patatjes krijgen ze elk zo'n 250 en dat gaat er vrij goed in en is volledig op. 's Namiddags krijgen ze ongeveer 240 fruitpap en dat is ongeveer op. Maar 's avonds lijken ze niet meer toe te komen met hun 240 + 8 schepjes. Nu vraag ik me af of ik dit nog zou verhogen, want ze zeggen toch, als de fles een x-aantal dagen na elkaar volledig op is, en ze smakken nog, dat je dat mag?
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 8:47 am Onderwerp: |
|
|
ik zou idd nog een 30cc bijmaken ze, hebben hier ook mogen overschakelen naar grotere flessen ze 's avonds, t was hier ook altijd boel en miserie als de fles uit was.. en mij hebben ze altijd gezegd, een fles met nog een beetje in is dat de kindjes genoeg hebben, een fles die helemaal uit is, is dat ze tekort hebben..
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|