| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 14, 2007 4:04 pm Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
lieve,
proficiat met je zwangerschap!
ik ben persoonlijk geen vorstander van bv en heb het dus ook niet gedaan. Je moet idd doen waar je jezelf goed bij voelt, en je door niemand iets laten aanpraten: bv met een tweeling lukt perfect, je bent geen slechte moeder als je geen bv geeft, kinderen zijn niet noodzakelijk meer ziek met flesjes...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1700 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 15, 2007 10:06 am Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
Lieve proficiat met de zwangerschap en welkom!
Ik heb 3 weken afgekolft daar Kaat en Tess nog niet krachtig genoeg waren om aan de borst te zuigen. Maar het is mogelijk hoor!
Kathleen zal er je vast meer info kunnen over geven, zij heeft vrij lang aan beiden borstvoeding gegeven.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 15, 2007 1:05 pm Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
Dag Lieve,
Ik heb de kids tem hun 7 maanden borstvoeding gegeven en ben dan gestopt omdat ik ging werken en heb ik afgebouwd. Aanleggen met 2 vond ik veel te moeilijk, soms loste ze en om hen dan terug deftig aan te leggen bewoog ik te veel en loste de andere. Ons Gregje heeft lang met een tepelhoedje gedronken tot hij het wat beter kon en dronk dan gewoon aan de borst.
Ik vond het zalig, ook al was het heel vermoeiend.
Succes in ieder geval.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 15, 2007 1:27 pm Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
eerst een dikke proficiat
ik heb het één maand volgehouden maar ook hier was het afkolven,en als ze dan aan de borst dronken was ik zolang bezig met de tweede dat de eerste al opnieuw moest eten,dus thuis was het ni te doen vandaar dat ik beslist had van als ze thuis zijn te stoppen.had er nog ééntje rond lopen van 18 maand
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 15, 2007 4:45 pm Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
|
zo zie je maar, voorbeelden genoeg van mensen bij wie het wel gelukt is!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2007 11:02 pm Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
Als je wil moet je me maar eens een pm sturen dan stuur ik je een foto op van hoe het wel lukt om er twee tegelijkertijd aan de borst te leggen, je begrijt dat ik die foto niet zomaar op het net zwier, je weet nooit wie er hier komt kijken , niet dat ik me schaam , absoluut niet ,maar we hebben hier al wat gehad!
Mij lukte het dus wel heel goed maar toch heb ik vaak afgekolfd omdat het geven van bv aan de borst veel meer tijd in beslag nam en dan kon mijn ventje snachts ook eten geven.
Soms gaf ik ook wel beba om eens af te wisselen en dat is ook dikkere melk zodat ze meer verzadigd waren.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 06, 2007 6:48 pm Onderwerp: RE: hoeveel flesvoeding bij combinatie borst/fles |
|
|
ik denk dat er zelfs zo een foto staat in de fotogallerij (enfin, je ziet hoe de kids liggen, meer niet...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|