| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2866 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou hem er ook over vertellen en over de buik laten wrijven en als ze bewegen hem laten voelen. Heb dat ook gedaan met mijn kids. Ik denk dat jakke gelijk heeft en dat hij dat vanzelfsprekend gaat vinden na een tijdje dat er nog kindjes zijn. Een kinderarts heeft me ooit is verteld dat voor twee jaar het beste is om een broertje of zusje te krijgen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
denk dat inderdaad voor ze twee zijn hun jaloezie nog niet volledig ontwikkeld is en dus eenvoudiger om er nog een kleintje bij te krijgen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
dan hebben wij dat goed getimed hé
Maar ik moet eerlijk toegeven dat 2 jaar idd een mooie leeftijd is om broertjes/zusjes te krijgen... Line was voldoende ontwikkeld om te begrijpen wat er gebeurde, maar nog niet bezitterig genoeg om mij niet te kunnen delen. Moest ik vandaag moeten bevallen, het zou minder evident zijn heb ik de indruk... ze is heel erg aan het vergelijken 'die heeft dat gekregen dus moet ik dat ook krijgen...' Jonger gaan ze idd mogelijk het verschil niet merken, en het als heel erg vanzelfsprekend aannemen.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 7:52 pm Onderwerp: |
|
|
awel Gyt dat deden wij vroeger ook, ik weet nog goed dat ons mama dan de zogezegde bevoordeelde nog bij gaf, het was ineens gedaan met zagen
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 11, 2007 7:59 am Onderwerp: |
|
|
das een goe plan kristel,
want stan heeft hier eigenlijk altijd de indruk dat hij het meest achteruitgestoken jongentje van heel de werled is....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 11, 2007 9:13 am Onderwerp: |
|
|
ja, ik vind dat ook een goeie tip. Voorlopig nog niet toepasbaar, want meestal gaat het gewoon over ruzie over een speelgoedje (tja, en daar heb ik er maar eentje van hé). Maar ga het zeker onthouden...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeidiF

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:25 am Onderwerp: hoe voorbereiden |
|
|
Ons Anneliesje was net 1,5 jaar toen Robbe & Lotte geboren werden. Ik heb haar zoveel mogelijk betrokken met broer en zus, maar toch was het best moeilijk voor haar. Ineens al die aandacht moeten delen met broer en zus. Nu is ze 2 jaar en 3 maanden en heeft het soms nog moeite dat ze moet delen. Misschien is het ook de leeftijd (peuterpubertijd) want luisteren wordt hoe langer hoe moeilijker voor haar. Soms heb ik echt geen idee hoe ik dat moet aanpakken want negeren helpt meestal niet.
_________________ Mama van Robbe & Lotte (26/1/07) & Annelies (27/7/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|