| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
| Kristel schreef: | Niet gemakkelijk, bij mij heb ik steeds de kids op de eerste plaatst gesteld ivm met de financiele en papa/mama regeling als ik had gewillen dan hadden de kids altijd bij mij geweest en enkel in het weekend bij hem maar dat vond ik niet eerlijk tegenover de kids, de mijne waren natuurlijk wel kleiner, 2 jaar.
Natuurlijk nog een ander punt, bij ons was het een beslissing langs 2 kanten.
Als er iets is, je mag me gerust een PM sturen, dan praten we er wel eens ergens anders rustig over. |
Ik probeer nu ook wel de kinderen op de eerste plaats te stellen. Het financiele maar ook de bezoekrechten, maar dat ligt bij ons dus heel moeilijk omdat hij zo ver van ons verwijderd is. Hier kan dus ook geen sprake zijn van co-ouderschap. En ja ze hebben de leeftijd natuurlijk mee dat ze zelf beslissingen kunnen of willen nemen die ik altijd zal respecteren.
Kan je eens uitleggen wat je bedoeld met PM?? Ik vermoed email????
Groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
| gyt schreef: | | anche, wat een moeilijke situatie! Misschien kan je eens proberen om een rustig moment met je man te vinden, de kids bij de grootouders of bij vriendjes, zodat je eens goed je hart kan luchten zonder dat je je moet inhouden? Dat zal jou misschien ook goed doen! |
Dat is momenteel bij ons niet mogelijk, want hoe ik het ook keer of draai er komen altijd woorden van. Ik heb hem al vaak smsjes gestuurd hoe ik mij voel, hoe kapot dat ik ben en dat ik nog steeds van hem hou.
En ja dan komen daar wel smsjes op terug zoals van ja ik wou je nooit pijn doen, we hebben een mooi huwelijk gehad en dat zal ik nooit vergeten enz.
Maar het moment dat we mekaar zien dan komen er toch steeds harde woorden de ene keer wordt het na verloop dan wel rustiger maar kan ook anderzijds zijn, hevige ruzies met slaande deuren.
Neem nu gisteren, ik ga weg terwijl hij dan tijd alleen heeft voor de kids, alles ok, ik bel hem nog wel even ivm financiele regelingen alles ok.
Savonds ga ik op bezoek bij een koppel vrienden, en dan krijg ik plots een boos telefoontje over betalingen enz. Dan stel ik hem de vraag waarom hij altijd zo anders reageert als hij thuis is bij haar?? Hij begint mij dan zware verwijten te maken gewoon niet te doen, boort mij gewoon de grond in, ik ben dus plots toch een slecht iemand.
Vandaag was ik wel heel kwaad, en ok, ik heb nu wel iets gedaan wat zeker niet in mijn aard ligt en waar ik mijzelf nu niet goed bijvoel, hij kwam normaal de kinderen halen om iets leuks te gaan doen, maar hij stuurde vanmorgend naar een van de zonen, kom maar naar oma die woont in de buurt. Ik probeerde hem meermaals te bellen maar hij ontwijk gewoon mijn telefoontjes, nam niet meer op. Ik heb mij daar heel boos om gemaakt, ik had zoiets van, ah ik ben een slecht iemand dan zal ik eens laten merken hoe dat een slecht iemand reageert en ja sorry ik heb mijn kinderen doen instappen in de auto en ik ben naar mijn moeder gereden, dus hij heeft zijn kinderen niet gezien.
Normaal gezien mag hij de kinderen zien wanneer hij dat maar wilt, het is keer op keer goed voor mij, geen enkel probleem, maar nu had ik zoietske van, daar denk je allemaal niet op na, voel nu dan ook maar eens de pijn die je ons maanden aan doet.
Maar ja, echt goed voel ik er mij nu niet door. Heb ik toch weer compassie met hem, het is echt niet mijn gewoonte om iemand pijn te doen.
Ach ik denk dat ik wel uren zou kunnen blijven schrijven.
groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2822 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Anche,
Een pm is een prive bericht. Je prive berichten zie je rechts bovenaan staan. Je ziet het staan naast Album en juist boven profiel.
Ofwel staat er " je hebt geen nieuwe berichten" ofwel "je hebt ... nieuwe berichten. Moest je nog vragen hebben stel ze gerust aan één van ons. We zijn er om te helpen!!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 10:48 pm Onderwerp: |
|
|
je gaat door een moeilijke perioden nu en ja je moet erdoor hoe hard het ook klinkt,maar laat het ni te fel aan je vreten daar word je alleen maar ongelukkig mee
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
anche, ik bedoelde eigenlijk ook dat je eens zou mogen en kunnen ruziemaken zonder dat je moet opletten wat je zegt omdat de kids het kunnen horen. Want hoeveel ruzie je onderling ook maakt, naar de kids toe zou je inderdaad toch iets van overeenkomstig gedrag moeten kunnen blijven houden toch?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 4:25 pm Onderwerp: |
|
|
Anche , wat Gyt zegt is helemaal waar , je moet je ook es goed kwaad kunnen maken en om het eens te kunnen doen zonder de kinderen in de buurt , dan kun je je volledig laten gaan en dat gaat jou nog het meeste deugd doen want op den duur zit je jezelf zodanig op te vreten dat je in een depressie kunt belanden en waarvoor? Voor iemand die je na al die jaren toewijding zomaar aan de kant zet? Als je alles gaat opkroppen zul je nog vaker van die dingen doen die je eigenlijk niet wil doen . En das ook niet eerlijk ten opzichte van de kids.
Hoe je sterk en zorg dat je hem eens alleen te pakken krijgt om alles uit te werken , desnoods onder begeleiding van een advocaat want hoe je het ook draait of keert aan zijn gedrag te merken laat hij zich volledig leiden door zijn nieuwe vriendin en wees gerust : zo iemand is er alleen op uit om ervoor te zorgen dat hij zo min mogelijk voor jou of zijn kids moet betalen.
Het klinkt allemaal cru maar zo zijn er al veel vrouwen door hun ex op de rand van de armoede gezet. Laat niet met je voeten spelen en zorg dat je duidelijke afspraken kunt maken , zonder de kids erbij en zonder zijn madam erbij.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik ken een koppel die naar een scheidingsbemiddelaar is geweest, en daar heel veel aan gehad heeft. Je komt tesamen, met een neutrale persoon, geen advocaten, en die probeert alles terug goed te kaderen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|