| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 10:51 am Onderwerp: |
|
|
ken da ook en bij ons heb ik een voorval gehad met een bejaarde vrouw die een hondje bij had en die boven de kinderwagen hield en toen ben ik echt geflipt
ik heb toen die bejaarde uit gescheten voor het rot van het straat
en had daarna ook wel spijt maar dat was al de zoveelste stop die ik moest doen en was het echt beu en da vrouwtje heeft het mogen bekopen en als die mij nu ziet steekt die over en schaam mij der nu nog voor
maar ja gedaane dingen kun je niue terug draaien he
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 1:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier al goed moeten lachen met sommige van jullie reacties. Ik ken het fenomeen "is het een tweeling? Zijn het 2 jongens? Is het een jongen en een meisje..." zelf ook heel goed. Ondanks alle roze jassen, mutsen, handschoenen, broeken, tutjes met hun naam erop ...
Ik vind al de aandacht ook niet altijd leuk, maar ben te braaf om te reageren. Moet wel zeggen dat ik op mijn wandelingetjes met de kindjes altijd wel tijd heb, dus ben niet gestresst of zo. En dan stoort het je minder rap als mensen je doen stoppen.
Ik span hier soms een zaag over Zwitserland en over al de dingen die in België beter zijn, maar het openbaar vervoer is hier wel duidelijk beter dan in Belgenland. Bijna alle treinen en bussen hebben een deur voor rolstoelen en daar geraak je met een dubbele buggy ook heel goed binnen: lage instap en veel plaats voor de buggy. In de Zwitserse treinstations kan je bijna altijd zowel links als rechts vanuit de centrale gang de perrons op: de ene kant zijn trappen en de andere kant is gewoon een lange helling waar dus elke buggy/rolstoel/fiets, oud menske met een looprek op wieltjes (gene zever, dat zie je hier dikwijls en die mensen hebben moeite met trappen) ... opkan. En indien dit niet zo is, dan hebben ze een lift waar je dus ook met een dubbele buggy in kan. Ik heb overdag nooit een auto en ga dus overal naartoe met de bus en de trein. In de steden heb je enkel soms oudere trolley-bussen waar je met de buggy niet opkan, maar die zie je steeds minder en minder.
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 2:52 pm Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | | Elk een aparte buggy is ook geen optie want dan heeft niemand zn handen vrij voor onze oudste dochter van 3. |
Je kan je dochter toch leren om de buggy vast te houden? Die van ons zijn ook drie en zijn dus met twee maar als we ergens naartoe gaan met de buggy (met onze derde in) houden ze mooi de buggy vast waar ik hun hand kan voelen, ik merk het dan ook direct als ze loslaten en kan ze gewoon vastgrijpen . Onze buggy (zelfs onze tweelingbuggy indertijd) rijdt zo vlot dat je hem zelfs met 1 hand kunt besturen als je al eens moet grabbelen naar de oudste. Is gewoon een kwestie van ze dat gewend te maken hoor . Ik heb er nog nooit eentje moeten grijpen dat die de buggy losliet !
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 592 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 3:00 pm Onderwerp: |
|
|
En de belbus? Rijd die bij jullie? Ik weet dat de meeste belbussen een lift hebben (voor rolstoelgebruikers) en die zitten meestal niet zo vol als een gewone lijnbus...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|