| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 8:12 pm Onderwerp: het 'terug-naar-school-syndroom' |
|
|
Het is me nu al een paar keer opgevallen, maar elke keer na een vakantie, zijn de meeste kindjes op school (en zo ook stan bvb) wel blij dat ze er terug zijn, maar elke keer toch weer een beetje onwennig omdat het een tijdje geleden is. Na grondige studie door mezelf, is dit syndroom omgekeerd evenredig met de leeftijd (hoe jonger hoe erger) en recht evenredig met de lengte van de vakantie (hoe langer de vakantie, hoe meer last).
En laat het nu net op die momenten zijn dat ante en kobe, nog meer in vorm zijn dan anders, de ochtend zelf vanalles met elkaar afspreken (deze morgen zijn ze er in geslaagd om papa te overtuigen van het feit dat ze alletwee dezelfde knuffel moesten mee doen naar school, hoewel dat eigenlijk helemaal nooit voorkomt dat ze een knuffel mee willen...), onderweg naar school zijn ze de beste vriendjes en zie ik ze constant vanalles fluisteren in elkaars oor. Eenmaal op school staan de meeste kindjes daar dus een beetje onwennig, maar niet die twee hoor, ah neen, zij stelen direct de show en iedereen kijkt weer direct naar hen op...
De man van een vriendin van mij is van een tweeling, en volgens haar is het grootste nadeel: die twee waren zodaing populair omdat ze een tweeling waren en best wel stoere gasten, iedereen wou hun vriend zijn, dus die twee hebben nooit echt geleerd om moeite te doen voor vrienden. Awel, ik zie het met die twee kadetten hier net dezelfde kant opgaan.... Ik hou mijn hart al vast....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2822 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
Goh muze het zien er ook zo'n ongelooflijk lieve schatjes uit he
Die kunnen ook iedereen rond hun vinger winden. Ik hoor Ante nog zeggen: Gruute kleppe (je weet wel he dat op die petten stond die je kreeg op de Gentse Feesten), mijn ventje heeft dat toen opgenomen met zijn gsm en laat het af en toe is horen als we bij vrienden zijn omdat hij dat zo schitterend vond.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 9:52 pm Onderwerp: |
|
|
ja het zijn kadetten
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1040 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 08, 2008 10:50 am Onderwerp: |
|
|
Samen sterk, hé!
Da's dan natuurlijk voor hen een voordeel, als de anderen nog onwennig zijn, zijn zij op hun gemakske met hun beste vriend bij zich.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 08, 2008 12:11 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad een leuk voorbeeld van het twin zijn! Altijd sterk...
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 08, 2008 8:32 pm Onderwerp: |
|
|
Hier waren ze ook niet zo blij met het terug naar school gaan, maar dat is nu weeral beter, ze leren over Lars de ijsbeer en vanalles daar rond.
Ja muze ... maar ik vind het wel schitterend dat ze K zo voor de gek hebben gehouden, wat gaan ze jullie nog allemaal doen geloven maar ik denk dat de mama daar nuchter genoeg voor is
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:06 am Onderwerp: |
|
|
kobe slaagt er toch wel heel vaak in om de papa vanalles wijs te maken!
Volgens de papa heeft hij dat van mij , ik weet van niets....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|