| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 10:25 am Onderwerp: Help, wij hebben een bijtend hondje. |
|
|
Sinds een aantal weken heeft Amaryllis het opgenomen om als ze het op geen andere manier kan halen, te bijten en ja, echt door te bijten. Camille had gisteren een bekertje afgenomen en hap, in haar arm. De bijtspĂ´ren zag ik vanmorgen nog. We zetten haar nu elke keer in de hoek, maar voorlopig zie ik nog geen resultaat. Weet er iemand de truc om haar dat af te leren?
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 11:59 am Onderwerp: RE: Help, wij hebben een bijtend hondje. |
|
|
|
blijven heel direct reageren!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 12:21 pm Onderwerp: RE: bijten |
|
|
Hallo, onze Sam beet Niels ook, juist geteld 3 keer. Ik heb toen teruggebeten in zijn hand (had ik gehoord, dat ik hetzelfde moest doen) niet echt hard gebeten, maar dat hij het toch voelde en je gelooft het of niet, hij heeft het nooit meer gedaan. (ze waren wel al rond de 2 jaar) Toch eens proberen?
Groetjes, Tine (mama van Sam en Niels 15 jaar)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 1:29 pm Onderwerp: RE: Help, wij hebben een bijtend hondje. |
|
|
hier idem dito Saskia, ik heb ook terug gebeten, er stonden zelfs bloeduitstortingen op met momenten, ik ben zacht begonnen en blijven bijten tot ik zag dat het pijn deed en dan gezegd dat het bij de zus ook pijn deed en waarempel hij heeft het nooit meer gedaan !
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 1:53 pm Onderwerp: RE: Help, wij hebben een bijtend hondje. |
|
|
hier ook zo dadelijk terug gebeten (wel ni fel) en het helpt hoor wel zeggen dat het bij de andere ook zo een pijn doet
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 7:23 pm Onderwerp: RE: Help, wij hebben een bijtend hondje. |
|
|
Line heeft ook heel erg gebeten (niet enkel thuis maar ook in de creche). Wij hebben nooit teruggebeten, omdat je volgens mij (en onze pediater) het risico loopt hen te leren dat volwassenen ook bijten (en aangezien wij het voorbeeld moeten geven, kan dat het verkeerde voorbeeld zijn). Het beste is eigenlijk dat ze eens teruggebeten worden door een ander kind. Onze oplossing indertijd was om juist oudere kindjes uit te nodigen om te komen spelen, en die lieten zich niet doen door ons spook (dat was de periode dat Line beet, sloeg en spuwde). Maar om nu te zeggen dat ze het onmiddelijk heeft afgeleerd... het heeft toch enkele maanden geduurd. Gelukkig werden de andere kids in de creche het ook beu, en begonnen die terug te bijten. En als ze echt niet stopte, werd ze apart gezet (hoek in de creche, wc hier thuis).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kathleen

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 21, 2006 8:28 pm Onderwerp: RE: Help, wij hebben een bijtend hondje. |
|
|
Lotte heeft ook een tijdje gebeten, éénmaal zag ik haar bijten. Maar Runa kwam vaak van de crèche met bijtsporen.
de keer dat ik het zag, heb ik haar op de mond getikt. De verzorgsters in de crèche zeiden me ook terug te bijten, maar K&G zegt dan weer van niet...
Moest Lotte blijven bijten zijn, had ik haar ook eens terug gebeten denk ik. Zo merkte ze ook dat het pijn deed. Maar het schrikeffect van de tik volstond...
|
 |
|