| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Elles Kahle
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 6:39 pm Onderwerp: Geld besparen: Luiers kopen in de aanbieding |
|
|
Voor onze 'pampervreters' ben ik op zoek gegaan naar luiers in de aanbieding. Deze site bekijk ik regelmatig, meerdere moeders geven daar door waar luiers in de aanbieding zijn in Nederland. Voor degene die dicht bij de grens wonen, zeker de moeite waard om voor te rijden! (Regelmatig bij diverse winkels 3 pakken halen, 2 betalen, en dan laden we meteen de auto vol!). Zelf ben ik wel te spreken over de site. En als ik niet zeker weet of de aanbieding klopt, bel ik altijd even naar de winkel (ook om te vragen hoeveel ze hebben liggen).
http://www.watkostenluiers.nl/
Grt Elles
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 9:21 am Onderwerp: |
|
|
Wat een grappig idee om daarover een site te beginnen! Maar wel goed gevonden!!!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 10:27 am Onderwerp: |
|
|
das heel goed gedacht,spijtig dat het in nederland is, maar zou dat in belgië ook van die reclame's zijn ?
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ga de pampers en het eten altijd in Nederland halen.
Op een dikke twintig min. ben ik er en het scheelt echt in prijs. €4 op een pak pampers en €4 op een doos eten.
Is wel grappig als je mij daar ziet lopen...
In elke winkel waar ik het kan kopen neem ik een beetje mee. Ik wandel dus een keer of drie met hetzelfde in mijn kar naar de auto.
De laatste keer ben ik geweest begin januari... had 10 pakken pampers mee en 12 dozen eten.
Heb nu nog 2 dozen eten dus ik moet binnenkort terug.
Pampers nr 2 heb ik nog genoeg doordat ik voor Axel nr 3 heb moeten kopen.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 14, 2008 10:17 am Onderwerp: |
|
|
misshcien moeten we hier ook maar belgische acties op de site zetten...
bijvoorbeeld:
in makro koop je nu twee gigapakken en je kreeg er iets bij (mijn warrige geest is wel vergeten wat je erbij kreeg - t is dacht ik een speelgoedje)
in carrefour zijn t sinds gisteren babyweken of zo iets.... buggies, stoelen enz aan democratische prijzen..
|
 |
Elles Kahle
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 20, 2008 10:45 am Onderwerp: |
|
|
We kunnen elkaar natuurlijk hier ook gewoon op de hoogte houden van aanbiedingen. Je kan er bijvoorbeeld een apart onderwerp van maken, waarbij iedereen die een aanbieding ziet, deze even op het forum zet.
Ik ga overigens deze week weer bij DA in Nederland pampers inslaan (3 halen 2 betalen).
Grt Elles
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1040 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 28, 2008 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
Vanaf vandaag is er een mooie promotie in de Carrefour: 2 jumbodozen Huggies (alle maten) kopen + 1 gratis!
(ik liep daar met een toren te zeulen... - nu maar hopen dat de luiers goed meevallen, want nog nooit Huggies gekocht)
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|