| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 2:11 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben opnieuw een lijst gelegd en geen moment spijt van gehad en ja toch kwamen er nog steeds mensen met kadoos die we niet echt nodig hadden af of met kleertjes waar ik nog geen pop mee zou aankleeden....dus ja , een lijst vind ik wel handig . Ook hoor ik regelmatig mensen klagen over die pamperekeningen hoor , dat ze het zo schooierig vinden en toch liever iets in handen hebben als ze op bezoek komen .
En ja , een eenling buggy heb je nog niet en echt wel nodig dus ...zo zijn er trouwens nog dingetjes hoor die je nodig hebt bij een eenling .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben bij alle vijf een lijst gelegd je hebt altijd wel iets dat je nog kan gebruiken en je kan de 2 dingen combineren he er zijn mensen die graag naar een lijst gaan en er zijn er die liever en kaartje met een centje geven of het op een rekening storten he dan zijn allle mensen blij he
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
Van de meisjes kregen wij ook soms kleedjes die recht de doos zijn ingegaan. Vond het wel jammer want de mensen geven er ook hun geld aan uit maar sommige dingen kon ik écht niet aandoen. Ons lijstje lag vlak over het ziekenhuis dus hebben eigenlijk wel veel reactie op de lijst gekregen. Die was zo'n 6000 EUro waard en hebben voor zo'n 5000 EUro gekregen. Als de mensen echt niet konden kiezen kregen we een cadeaubon van de winkel dus da's ook handig.

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, ik begin nu toch al meer te voelen om toch sowieso een lijst te leggen. Isa, aan welke spulletjes denk jij dan nog?
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 8:01 am Onderwerp: |
|
|
blijbaar hebben wij dan echt wel goede vrienden en familie
ik hed wel geen schaamte om heel duidelijk te zeggen wat ik wel en niet wou. Mss dat mensen mij een beetje kennen...
En trouwens: ik heb heel veel dingen vor stan gekregen toen. Maakte niet uit, ante en kobe hebben er ook nog geniet van gehad. En als ik twijfelde vroeg ik een kinderboek. Kan je niet veel mis mee doen, en nog altijd worden die boeken hier verslonden... (nu leest stan ze zelf bvb)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2866 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 8:32 am Onderwerp: |
|
|
Wij hadden voor Joey een lijst gelegd, voor Sarah en Axel en Maxim ook. Maar dan de dingen erop gezet die we echt nog (of terug) nodig hadden. Ook voor Axel en Maxim hadden we dat gedaan en daar kan je dan ook dingen op zetten voor als ze iets groter zijn. Bijvoorbeeld kledij voor de leeftijd van 1 jaar of zo. Of iets voor de andere kids. Zodat ook zij niet vergeten worden. Wij hadden er geen spijt van dat we dat gedaan hadden.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
patricia/peter

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 8:50 am Onderwerp: |
|
|
wij hebben ook een lijst gelegd ,maar dan vooral dingen dat we echt nodig hadden zoals de buggy ,de mandjes ,elk 1 ding voor de oudsten dat ze zelf gekozen hebben ...,autostoel .
wat ons op viel dat we enorm veel bezoek gehad hebben die geld gaven ,ik denk voor een derde en vierde kindje dat mensen toch denken van ze hebben al veel......
de naaste familie is naar de lijste gegaan omdat er ook veel dingen op stonden dat iest duurder uitvielen.
groetjes
_________________ mama van axana 14/11/2001,ian 28/02/2006 en ibe & imen 29/07/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|