| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4094 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 25, 2007 12:37 pm Onderwerp: geboortekaartjes voor tweelingen |
|
|
omdat er hier vroeger een hoop ideetjes stonden voor een geboortekaartje tweeling, wou ik dit even herlanceren...
Wij hebben twee keer met dezelfde artieste gewerkt, die schilderijtjes maakt die je dan kan laten drukken, nl petra de kroon.
Bij Line hadden we een kaartje met de vijf konijntjes die indertijd in onze tuin vrij rondhuppelden.
Voor de geboorte van Lennart en Pieter wilden we weer iets bij haar, maar dan dus wel een kaartje dat bestond uit twee schilderijtjes, die samen één geheel vormden (we hebben telkens ook het schilderijtje aangekocht, om op de kamers te hangen). Op haar site stond zo iets met een schapewolkje, dus heeft ze er zo twee gemaakt, die wel tegen elkaar konden afgedrukt worden. De tekst voor de jongens binnenin luidde:
'ik zat me in mama's buik
onnoem'lijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee kindjes was,
dan kon ik samen spelen.'
(vrij naar Toon Hermans)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 25, 2007 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
Mooie kaartjes, al is het niet zo mijn genre. Smaken verschillen hé!
Het idee dat de kaartjes echt uniek zijn en dat je er ook het schilderij van hebt, dat is wel fantastisch vind ik. Echt speciaal! En het gedichtje is super mooi!
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 26, 2007 8:28 am Onderwerp: |
|
|
onze geboortekaartjes zijn nu nog groot geheim, eens ze er zijn zal ik een fotoje maken en hierop komen zetten.
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 17, 2007 1:09 pm Onderwerp: |
|
|
Het is echt tof dat je er kaartjes en een schilderijtje van hebt!
Origineel en vooral héél leuk (ook voor de kids)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 31, 2007 12:01 pm Onderwerp: |
|
|
hey gyt, ik vind het echt heel mooie kaartjes. Het is voor mij nog een beetje vroeg om daarmee bezig te zijn (ben nog maar 10 weken) maar ikkan het niet laten om toch al een beetje rond te kijken (voor tweelingen is er helemaal niet zoveel keuze) en ik vind dat van jullie echt tof !
groetjes
lina
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4094 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 31, 2007 3:17 pm Onderwerp: |
|
|
vroeg vind ik dat niet hoor... bij Line was ik aan het rondkijken nog van voor ik zwanger was. Ik wist niet goed wat ik zocht, maar wel wat ik niét zocht. Toen ik op de site van petra de kroon viel, wist ik het meteen... Smaken verschillen natuurlijk hé, maar ja, mijn smaak is dit nu eenmaal. En gelukkig was mijn ventje het hier ook mee eens
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 31, 2007 4:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mijn vriend is zelf illustrator dus hij maakt het geboortekaartje zelf... Hij heeft al lang een idee in zijn hoofd maar hij kan pas nu (nu de verhuis gedaan is en zijn atelier al wat ingericht is) beginnen om het op papier te zetten... Het wordt waarschijnlijk ook een kaartje met bijhorend schilderij.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|