| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 8:49 am Onderwerp: |
|
|
|
ik heb ook heel lang met dat idee gespeeld, maar omdat ze toch ook echt tesamen horen, hebben we het dan niet gedaan. Elk had een blad voor zich zichzelf: dus niet ante en kobe zijn geboren, maar op het ene blad kobe is geboren, op het ander ante is geboren.. (het staat hier ergens op de site mijn kaartje...)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 9:18 am Onderwerp: |
|
|
muzemans, ik ben je kaartje gaan opzoeken,
keimooi gedaan zo met elk hun eigen pagina
Ook een leuke kleur (die zowel voor jongens als meisjes past - wij willen de geslachten niet weten en dat maakt alles nog wat moeilijker )
jammer genoeg heb ik niet zo'n creatieve geest (of vrienden met zo'n creatieve geest)
_________________ fiere mama van Klaas en Wannes sinds 7 juli 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 10:47 am Onderwerp: |
|
|
Lina,
wij wisten de geslachten ook niet op voorhand (allé, van eentje wisten we het per toeval, omdat de verpleegster zich versproken had).
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 10:56 am Onderwerp: |
|
|
Mijn vriend heeft ons geboortekaartje zelf bedacht.Het is een langwerpige kaart die je in 2 delen open doet.Hier had ook elk kindje z'n eigen kant met haar gegevens en meter en peter.Samen op 1 kaartje maar toch apart. Zoals eerder vermeld kan je inderdaad 2 kaartjes nemen en ze op een of andere manier verbinden.
Succes!
Dit is ons kaartje :

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hadden een doodgewoon kaartje voor de 2 kindjes samen. Nu ik dit hier allemaal lees heb ik er een beetje spijt van dat ze niet elk een eigen kaartje hebben. Nu ja, zou toch de duur uitgevallen zijn voor ons vrees ik. Het doopsuiker hadden we wel dubbel (werd door mijn ouders georganiseerd en betaald ). Iedereen kreeg een doosje voor Klara en eentje voor Hanne.
Als het niet te duur uitkomt zou ik je aanraden: DOEN!!!
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 3:05 pm Onderwerp: |
|
|
Je vind altijd wel origineel en handig materiaal in AVA Papierwaren. Speciaal papier en enveloppen in allerlei kleuren en formaten, speciale klipjes, ...
Bij ons was het ook een kaart in 2 delen zoals bij Double Trouble.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
wij gingen ook voor 'beetje apart maar toch samen'. We hebben dezelfde kunstenares als bij Line een geboorteschilderijtje laten maken waar ze dan kaartjes van drukte. Bij Line stond er dan één schilderijtje op het kaartje, bij de jongens waren het twee schilderijtjes die in elkaar overliepen (schapewolkjes, ttz op elk schilderijtje staan wolkjes, en op ééntje zit een kindje, en zo dus twee keer, met andere kleurtjes). Op het kaartje zijn ze naast elkaar afgedrukt, zoals het lijkt alsof het één schilderij is, en thuis hebben we twee schilderijtjes.
Die hadden we al lang thuis liggen, op tijd besteld. Ik had thuis het ontwerp voor het binnenblad al klaar liggen, mijn ventje moest enkel nog de datum invullen, en laten kopiëren op kalkpapier dat dan op maat werd gesneden. Die plakten we er dan in in het ziekenhuis.
Ik had wel maar één bladje per kind, maar als je zoiets dan op twee bladjes doet (zoals muze) heb je één keer de kost van het kaartje, en toch twee binnenbladjes hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|