| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 7:44 am Onderwerp: |
|
|
Die van mij hadden zo'n tutje van bibi. Nu heb ik een tutje van Difrax. Die hebben ze vanaf -2 (dus voor prematuurtjes). Zouden naar het schijnt goed zijn tegen reflux.

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 7:48 am Onderwerp: |
|
|
Hier hadden ze ook tutjes van BIBI
Daar zijn ze heel goed mee geweest
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 12:51 pm Onderwerp: |
|
|
Tinne had op de neo daar zelf een tutje gekregen, dat van ons (bibi) was te groot. Voor Wouter ging het wel. De combinatie bv-tut heeft bij mij nooit moeilijkheden gegeven en ze hebben er allebei wel nood aan om te kunnen zuigen (hadden sterke zuigreflex). Eenmaal thuis hebben we flink moeten zoeken naar een geschikt tutje voor Tinne (wou nog steeds de bibi niet) ik ben vergeten welk merk, we zijn 't in Nederland gaan halen. Nu allebei wel bibi, Wouter maatje +6m, Tinne maatje 1dag. Ze wil de grotere maat niet... Ik ben ze nu al aan 't leren: tutje enkel voor verdriet en slapen en gek genoeg lijken ze 't al te begrijpen. Ik gebruik ook gebarentaal, toon 'tutje uit mond' en dan geven ze me hun tutje. Ze hebben 't wel altijd bij zich en vooral Wouter durft z'n tut terug in z'n mond te steken, tja... ze zijn nog klein hé
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1136 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
Op neonat. hadden ze een tutje in de couveuse gelegd van AVENT (0-3 mnd), hoewel wij nog niet echt wisten of we al/niet een tutje gingen geven aan onze meisjes.
Nu ja, ze waren er wel goed mee hoor en het grappige is dat ze geen andere tut meer willen. Intussen zijn die tutjes natuurlijk al flink versleten en heb ik hier al alle modellen en merken uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik dan maar terug dezelfde besteld bij de apotheker.
Die van Difrax vind ik nochtans zo mooi, maar helaas....
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 27, 2008 7:36 am Onderwerp: |
|
|
Ja he Lutg die van Difrax zijn erg leuk! Heb er eentje gekocht met een nijntje op en "papa"

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 27, 2008 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
Als ze er niet echt naar vragen zou ik geen tut geven. Als ze ontroostbaar zijn kan je es proberen ze op je pink te laten zuigen. Als ze dat verschillende keren op een dag willen doen, dan wel een tutje geven.
Ella kreeg een tutje op neonatologie. Daar hebben ze zo kleine tutjes. Na 8 weken wilde ze geen tut meer. Nu sinds een week wil ze af en toe mijn pink eens, maar maximum 1 keer op een dag. Ik geef nog bv wel.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 27, 2008 4:02 pm Onderwerp: |
|
|
hier gebruiken ze beide zowel de tut als hun vuistje, t'is maar wat er het eerst in de mond geraakt van tutten bevalt het merk bibi hun het best al doen ze niet super moeilijk over de andere
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|