| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Nov 22, 2007 9:47 am Onderwerp: |
|
|
Wij maken altijd de melk op voorhand (is in Zwitserland de norm, veel handiger dan altijd alles vers te maken en nog nooit problemen mee gehad) en warmen dus bijna elk flesje op in de microgolf. Uit ervaring weet ik dat het enorm kan verschillen: microgolf thuis, bij mijn ouders of op reis naar België in een Frans wegrestaurant.
Beter te kort erin zetten, even schudden of de melk doen ronddraaien in de fles en voelen of het al warm genoeg is. En dan per 10 seconden terug in de microgolf tot het warm genoeg is. Beter lauw dan te warm, zeker als de kindjes grote honger hebben en echt niet veel langer kunnen wachten.
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Nov 22, 2007 11:11 am Onderwerp: |
|
|
hier zetten we de flessen er altijd in op 350 wat, is nog een gewoonte van de bv in de micro te zetten, die mag niet hoger staan qua wattage omdat de eiwitten anders stuk gaan.
Ik zet dus onze flessen nu 210 ml - 55 sec per fles in de micro.
ze drinken ze hier wel ook niet zo warm
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:27 pm Onderwerp: |
|
|
je kan natuurlijk ook gewoon je flesverwarmer meenemen .En in het restaurant in een stopcontact steken, deed ik ook vaak omdat moedermelk niet zo goed is als het te warm is geweest. Maar nu kijk ik er dus helemaal niet naar om gewoon niet af te kolven en rechtstreeks te voeden , zelfs op restaurant . Maar ja , als je poedermelk geeft kan dat natuurlijk niet hé. Maar je verwarmer meenemen kan dus ook een optie zijn.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|