| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
Gelukkig is bij ons die periode ook voorbij ... nu heb ik het natuurlijk wel gemakkelijker, ik kuis als de kids bij de papa zijn en voor de rest is het enkel stofzuigen.
Als ik echt iets moet doen qua huishouden mogen ze hier een DVD kiezen die ze dan mooi uitkijken en dan kan ik mijn ding doen.
Succes Twinneke !!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
waarom denk je dat ik veel vermoeider ben als ik een dag op de kids heb gelet,dan als ik een dag ben gaan werken en dan mag het al serieus druk geweest zijn
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
Tips voor buite:
Toen onze rakkers nog zo klein waren en we ze buiten wilden laten spelen, had ik een rol gardenadraad en dunne gardenastokjes (1cm dik) gebruikt om een "kooitje"te maken in de tuin. Een parasol erover en klaar was kees. Om eventueel ui te sluiten dat ze gras in hun mondje zouden steken zou je eventueel een leeg zwembad kunnen nemen om in te spelen.
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 8:53 pm Onderwerp: |
|
|
Goed idee voor de allerkleinsten maar voor ons kakameid? ....zal wel wat stevigere paaltjes nodig hebben, of misschien prikkeldraad?
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 22, 2007 1:27 pm Onderwerp: |
|
|
tja je kunt er op stroom op zetten dan blijven ze er zeker vanaf grapje hé
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 22, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
gij denkt dat ! Isaline pakt gewoon die schrikdraad vast om zo bij de koetjes te kunnen komen! Ze lacht er gewoon mee "het piekt een beetje"
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 8:38 am Onderwerp: |
|
|
ik moet toegeven dat het hier veel rustiger in huis is als ante en kobe alleen thuis zijn. Zij hebben samen een spel, met heel veel fantasie, en eigen taaltje, en ze kunnen zo echt een half uur (of zelfs langer) spelen zonder ruzie. Je moet er wel bijnemen dat ze ondertussen deugnietstreken uithalen, en soms boven op de zetel staan, maar ze zijn al groter, dus heel veel vallen doen ze niet (allé tot nu toe toch niet ) Als stan erbij is, lukt het moeilijker, dan is er vaak ruzie!
Verder hebben we een poetsvrouw, strijken doen we niet, en laat ik de kindjes niet altijd thuis als ik thuis ben (dan gaan ze naar de opvang). Zo heb ik tijd voor mezelf (heb ik echt nodig) en doe ik bvb boodschappen, naar containerpark gaan, .....
Als ik moet koken als ze thuis zijn, en het lukt echt niet om te spelen wegens weeral teveel ruzie, dan mogen ze naar tv kijken. Kan ik op een veel kortere tijd dingen klaar krijgen, zodat ik daarna weer tijd voor hen heb.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|