| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 669 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 13, 2008 10:23 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb eigenlijk niks voorzien voor de kindjes...
En nu begin ik te twijfelen of ik dat toch moet doen? Wij geven gewoon 1 doopsuikersetje per koppel, of er nu kinderen bij zijn of niet. Ik hoorde vroeger nog van zo'n snoepbrochettes, maar kheb eigenlijk geen idee waar ik dat kan vinden?
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 7:39 am Onderwerp: |
|
|
je hebt van die snoepwinkels: olleke bolleke...
De kersensnoepjes waren er bij ons voor iedereen: volwassenen en kinderen. Ik vind zelf die suikerbonen niet zo lekker, en als er dan over zijn, kan ik al die brol opeten... Nu kon ik gelukkig lekkere snoepjes eten! de foto staat hier al ergens in deze rubriek....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 10:31 am Onderwerp: |
|
|
ik heb ook niks apart voor de kindjes. Uiteindelijk zijn er maar 4 kindjes in onze directe omgeving die het gaan snappen dat er een baby geboren is. En ik ben er zeker van dat die graag suikerbonen lusten;
_________________ fiere mama van Klaas en Wannes sinds 7 juli 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 1:35 pm Onderwerp: |
|
|
| lina schreef: | | ik heb ook niks apart voor de kindjes. Uiteindelijk zijn er maar 4 kindjes in onze directe omgeving die het gaan snappen dat er een baby geboren is. En ik ben er zeker van dat die graag suikerbonen lusten; |
Geef je dan aan die kindjes ook een suikerboonsetje? Ik had er eigenlijk maar 1 setje voorzien per koppel en geen voor de kindjes (was wel van plan om een grabbelkom met snoepjes of zo te zetten). Het zijn er natuurlijk maar 4 in jouw geval, maar de suikerboonsetjes vind ik toch wat te duur om ook aan de kindjes te beginnen uitdelen, vandaar dat ik die snoepbrochetjes wel een leuk idee vond.
@muze: hier hebben we ook wel een plaatselijke snoepwinkel (weet niet of ze zoiets hebben of niet, maar ik denk het wel), maar dat is dan nog iets op de lijst waar mijn ventje moet omrijden vlak na de geboorte en ik heb hem liever bij mij! Ah ja, misschien trommelen we gewoon mijn ouders of mijn zus op om een handje te helpen met de 'boodschappen'! Denk je dat die snoepbrochetjes lang bewaren? Anders kopen we ze misschien op voorhand?
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 2:57 pm Onderwerp: |
|
|
hey kaya,
nee hoor. Ik ga ervan uit dat de ouders, als ze een kindje bij hebben, hun kindje er gewoon eentje laten kiezen (niet dat er zo veel keuze is )
Ik had wel plannen om nog iets te maken voor de kinderen (er zijn wel wat kids in de familie maar dan vooral de kinderen van neven en nichtenvan ons en misschien komen die niet eens mee) maar nu met het rusten kan ik me er toch niet meer mee bezig houden.
Het zal wel in orde zijn meid, don't worry.
groetjes
lina
_________________ fiere mama van Klaas en Wannes sinds 7 juli 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 14, 2008 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan me daar zo in opjagen hé in van die dingen... Echt ongelooflijk! Ik beklaag de drukker van onze geboortekaartjes, ik heb ondertussen al ongeveer 15 mails gestuurd telkens met kleine aanpassingen e.d... Die mensen moeten dan telkens een nieuwe proefdruk maken
Nu ja, ze verdienen er genoeg aan...
Ik was ook volop bezig met doopsuikersetjes te maken voor de klanten in onze zaak toen ik platte rust voorgeschreven kreeg... En al liggend lukt dat toch niet zo heel goed Ook de enveloppes schrijven, postzegels plakken, e.d. doe ik nu al liggend. Het is niet altijd allemaal even recht geschreven en geplakt, maar het zal moeten voldoen hé!
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1136 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 15, 2008 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
Daar zal geen haan naar kraaien hoor, om een postzegel die niet recht hangt... iedereen zal gewoon blij zijn met het kaartje en het fantastische nieuws!
Relax, het komt allemaal wel in orde!
(ik lag daar ook plat in bed te knutselen hoor, dus ik was even erg... )
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|