Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Dochtertje

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Opvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 9:54 pm    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

Oei er heeft niemand geantwoord?
Zeg sunny doet ze het nog steeds? Want ik denk niet dat dit abnormaal is hoor! Een vriend van mij heeft een dochtertje en een zoontje. Het dochtertje is 4 en het zoontje 2 en zijn dochtertje speelt al mama over haar broer van voor hij is geboren! Toen ze haar vertelden dat mama een kindje ging krijgen begon ze al te helpen om de pampers klaar te leggen en wilde ze oefenen op haar pop om het te kunnen tegen dat het kindje er was en dergelijke meer. Nu nog steeds, als ze gaan wandelen bijvoorbeeld smijt ze haar pop uit het buggy'tje en dropt ze haar broer erin! Zo loopt ze dan de hele tijd met haar broer die zijn benen in de lucht moet houden want die buggy is natuurlijk te klein voor hem! En die laat dat allemaal toe want hij vind het eigenlijk wel leuk.
Zo ook ons meisje hoor en haar broer is even oud. Ze doet mij in alles na en als hij huilt gaat zij hem troosten, ze duwt een tuut in zijn mond of zou hem zelfs eten en drinken geven! Ik denk gewoon dat het in de zorgende aard van een meisje zit!Wink

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 9:45 am    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

Nee het is nu heel goed verbeterd, ze is nog wel heel lief voor hen en helpt hen goed maar nu ze haar kan uitleven op haar poppen en poppenwagen dan gaat het. Ook de jongens zijn nu wat ouder en pikken het niet meer dat ze baas over hen zou spelen. Nu moet zij dikwijls boos zijn op de jongens als ze weer is met twee haar pop gaan afpakken. En ja tegen hen kan ze het niet meer zo goed halen als vroeger. Met twee zijn ze sterker en dat weten ze maar al te goed. Maar de laatste weken heeft ze weer iets anders, ze plakt constant tegen me en een goede week geleden mochten de andere kids niet bij mij komen of zelfs nog niet aaien want dan werd ze boos en zei ze mijn mama. Het lijkt dat ze mij helemaal alleen voor haar wil. Ik zeg dan altijd ja ik ben jouw mama maar ook van joey, axel en maxim en dan zegt ze niet veel meer.
Nu is ze braaf, maar ja ze is ziek en ligt op de zetel. Een serieuze verkoudheid zoals iedereen. Maar je ziet dat direkt aan haar oogjes. Maar ze is gelukkig want mama is bij haar en de andere kids op school;)
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 8:17 pm    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

snelle beterschap aan sarah
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 11:15 pm    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

veel beterschap voor Sarah en ja, dat zal dan ook weer een fase zijn van hun mama niet te willen delen zeker? Ik heb daar nog van gehoord, geen ervaring nog mee maar ik denk dat iedereen wel zoiets meemaakt met meerdere kinderen.

Terug naar boven
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 11:29 am    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

da's ene voordeel van ziek te zijn hé sunny: allme aandacht van de mama voor haar alleen. Is hier ook in perioden dat er concurentie is voor aandacht!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 12:11 pm    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

ja das waar, en ik vind het ook is leuk om is ne keer één kindje te knuffelen en te bemoederen hoor. En het is zo leuk om te zien dat ze daar dan van geniet. Het is mede daardoor dat ze al een stuk beter is. En door de medicatie ook ja.

Zeg weet er misschien iemand of oorontsteking besmettelijk is?
Ik had ooit is horen zeggen van niet maar wilde het maar is zeker weten.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 1:05 pm    Onderwerp: RE: Dochtertje Reageren met citaat

Enkel besmettelijk moesten ze in rechtstreeks contact komen met het besmette oorpus maar die kans is dus enorm klein vermits dat nogal diep zit en niet over de lucht verspreidt door de hoge consistentie. De verkoudheden die oorontstekingen kunnen veroorzaken zijn dan wel weer airborn waardoor het kan lijken als ze gevoelig zijn voor oorinfecties dat het de oorontsteking is die besmettelijk is maar het is de aanleiding tot die besmettelijk is dus.

Laatst aangepast door isarubine op Di Nov 14, 2006 1:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Opvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

Ga naar: