| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 12, 2008 1:40 pm Onderwerp: diarre |
|
|
hey
onze twins hebben beide een geelachtige dtoelgang, heel plat en lopend
dat is wss diarree, niet?
wat kan ik best doen...
ik ga allesinds een afspraak maken bij de ka.
andere tips?
limpie
xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 12, 2008 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
zolang ze er niet bij braken en/of koorts hebben, is dit een nogal veel voorkomend verschijnsel bij momenten hoor... Zijn jullie aan papjes begonnen? Dan kan het altijd daar aan liggen hoor.
Maar als je ongerust bent, kan je altijd aan de KA vragen om de stoelgang te onderzoeken ,dan ben je gerustgesteld.
Als ze niets vinden, is dat meer vervelend dan onrustwekkend. Onze jongens hebben ruim 6 maanden enorme diarrhee gehad, genre: we hoorden een soort ontploffing, en ze hingen vol tot in hun nek (en dit bedoel ik letterlijk! ). Bij hen bleek het om te weinig vetstof in hun pap te gaan (was toen ze ongeveer anderhalf waren denk ik), alhoewel er altijd een flinke brok boter in ging. Maar gewoon nog meer boter erin, en het probleem was opgelost op twee dagen. Maar daar zijn de jouwe nog te jong voor hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1130 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 12, 2008 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
Als het echt blijft duren, geven wij Enterol in de pap. Dat stopt de stoelgang meteen en probleem opgelost. Na een keer of 2 ben je wel wat gewoon hoor, maar bij eerste kindjes is het niet altijd gemakkelijk een oplossing te vinden. Ps, soms heeft een kind gewoon een dagje diarree en is het de volgende dag vanzelf voorbij. Arne had ook dkwijls wat diarree en dat loste zich altijd vanzelf op.
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 12, 2008 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
Kan soms voorkomen.
Axana had vorige week 2 dagen na haar middageten van die gele lopende stoelgang.
De dag erna wortelpap gemaakt en het was voorbij.
Niet altijd iets om je zorgen over te maken.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 12, 2008 10:22 pm Onderwerp: |
|
|
hoikes
ik ben daarstraks naar ka geweest, ze hebben dus buikgriep.
doet de ronde en zullen het op de kribbe hebben overgenomen...
alle beide buikgriep, al het ene het heeft de andere ook...
thx voor de tips
limpie xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|