| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 10:11 am Onderwerp: |
|
|
Ik zou ook veranderen als ik van jou was. Je moet daar toch echt veel vertrouwen in kunnen hebben als je je kinderen elke dag daar naartoe brengt...
Ik heb een onthaalmoeder gevonden waar het goed mee klikt. Zij is echt goed bezig en heeft maximum 6 kindjes ineens, maar vaak maar 3 of 4.
En zij werkt voor onze mutualiteit dus wij betalen volgens ons inkomen wat ook wel goed is.
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 10:56 am Onderwerp: |
|
|
Lees het nu pas San, maar ik zou toch snel veranderen hoor - ik wou eerst ook onze kids naar een creche doen, maar toen ik daar binnenstond had ik direct zo iets van 'hier niet, jamais!'. Ben heel erg tevreden met onze om. Ga zeker snel informeren over de attesteringen, en doe ze dan daarheen. Je zoontjes gaan zich zoveel beter voelen!! En jullie als mama's ook!
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 1:34 pm Onderwerp: |
|
|
nee dat zijn zeker geen normale handelingen hoor san,dus ga er weg.
dat andere waar je over sprak klinkt veel beter en veel huiselijker,en omdat ze op hun eigen werken maakt niet veel uit hoor want ze moeten altijd onder het toezicht van K&G staan,dat is een verplichting,dus ze zullen dat zeker in orde maken.
ik hoop echt dat die nieuwe plaats hebben voor jullie kindjes zodat je die vervelende kunt verlaten.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 2:45 pm Onderwerp: |
|
|
Lies en Hanne gaan naar een opvangmama en papa. Dat is bij hun gewoon thuis waar ze mogen spelen, eten en slapen. Er zijn daar ook veel kindjes om mee te spelen maar ik zie dat ze beide vaak genoeg met de kindjes bezig. Ze merken ook alles snel op en als er iets is zeggen zowel wij als zij het direct. Het was ook de opvangmama die gemerkt heeft dat sam een springduim heeft. Ze werken ook met een heen en weer schriftje en we krijgen regelmatig foto's door waar je de kindjes op zie spelen. Sam riep gisteren zelfs ipv mama Peter( de opvangpapa) naar sandraD.
Kan je ni gewoon eens langsgaan zonder te waarschuwen en dan zie je meteen hoe het er aan toe gaat. Groetjes K-10
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1131 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 3:32 pm Onderwerp: |
|
|
mijn schoonouders zijn ze vrijdag gaan oppikken en zij waren dat vergeten (we hadden het nochtans gezegd), en ze hebben die daar tien minuten laten staan terwijl zij stonden te bellen, dus dat zegt ook wel veel hé.
We hebben ondertussen besloten om morgen ons 'ontslag' in te dienen daar, we voelen ons er echt niet goed, en we gaan gewoon ons gevoel volgen. Spijtig genoeg hebben wij geen keuze : crèche of onthaalouder, want er is hier een chronisch gebrek aan onthaalmoeders, en de paar die hier nog maar werken, werken maar part-time, dus da's geen optie. Maar ik denk dat deze mini-crèche wel een goeie oplossing is.
Vanavond gaan we nog met een ander praten, en dan is het beslissen!
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1040 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
Succes met de beslissing! Het zal een opluchting zijn als jullie een goeie crèche gevonden hebben!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1131 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 13, 2008 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
wel, we zijn vanavond dus naar crèche nummer 2 geweest, en het wordt nog een moeilijk vraagstuk.
Het probleem is dat crèche 1 nu open is, en dat we daar direct terecht kunnen, en die mensen zijn wel prima en alles wat je wilt. Ik was daar best tevreden en vond er ook een goeie sfeer.
Maar de mensen van crèche 2, daar klikte het écht mee. Dat was echt de klik die we zoeken. Het probleem is daar dat die crèche pas op 1 oktober open gaat (ze zijn volop in voorbereiding), en dat betekent dat we dan de komende 6 weken voor 3 dagen per week een oplossing moeten vinden. op zichzelf zijn dit "maar" 18 dagen, maar het zijn ook 18 dàgen.
nu gaan we morgen nog eens samen naar crèche 1 zodat C ook eens de sfeer kan proeven en zien hoe het klikt met die anderen, en dan gaan we beslissen. Maar als we voor crèche 2 kiezen, dan moeten we dus beginnen zoeken, foefelen, een schema uitdokteren, enzovoorts. Niet gemakkelijk!
|
 |
|