Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Crèche-ervaringen: Is dit normaal?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Dagdagelijkse activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 10:11 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou ook veranderen als ik van jou was. Je moet daar toch echt veel vertrouwen in kunnen hebben als je je kinderen elke dag daar naartoe brengt...
Ik heb een onthaalmoeder gevonden waar het goed mee klikt. Zij is echt goed bezig en heeft maximum 6 kindjes ineens, maar vaak maar 3 of 4.
En zij werkt voor onze mutualiteit dus wij betalen volgens ons inkomen wat ook wel goed is.
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Jipenjanneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 10:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Lees het nu pas San, maar ik zou toch snel veranderen hoor - ik wou eerst ook onze kids naar een creche doen, maar toen ik daar binnenstond had ik direct zo iets van 'hier niet, jamais!'. Ben heel erg tevreden met onze om. Ga zeker snel informeren over de attesteringen, en doe ze dan daarheen. Je zoontjes gaan zich zoveel beter voelen!! En jullie als mama's ook!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 1:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nee dat zijn zeker geen normale handelingen hoor san,dus ga er weg.
dat andere waar je over sprak klinkt veel beter en veel huiselijker,en omdat ze op hun eigen werken maakt niet veel uit hoor want ze moeten altijd onder het toezicht van K&G staan,dat is een verplichting,dus ze zullen dat zeker in orde maken.
ik hoop echt dat die nieuwe plaats hebben voor jullie kindjes zodat je die vervelende kunt verlaten.
sandra D

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 2:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lies en Hanne gaan naar een opvangmama en papa. Dat is bij hun gewoon thuis waar ze mogen spelen, eten en slapen. Er zijn daar ook veel kindjes om mee te spelen maar ik zie dat ze beide vaak genoeg met de kindjes bezig. Ze merken ook alles snel op en als er iets is zeggen zowel wij als zij het direct. Het was ook de opvangmama die gemerkt heeft dat sam een springduim heeft. Ze werken ook met een heen en weer schriftje en we krijgen regelmatig foto's door waar je de kindjes op zie spelen. Sam riep gisteren zelfs ipv mama Peter( de opvangpapa) naar sandraD.
Kan je ni gewoon eens langsgaan zonder te waarschuwen en dan zie je meteen hoe het er aan toe gaat. Groetjes K-10
San

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 3:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn schoonouders zijn ze vrijdag gaan oppikken en zij waren dat vergeten (we hadden het nochtans gezegd), en ze hebben die daar tien minuten laten staan terwijl zij stonden te bellen, dus dat zegt ook wel veel hé.

We hebben ondertussen besloten om morgen ons 'ontslag' in te dienen daar, we voelen ons er echt niet goed, en we gaan gewoon ons gevoel volgen. Spijtig genoeg hebben wij geen keuze : crèche of onthaalouder, want er is hier een chronisch gebrek aan onthaalmoeders, en de paar die hier nog maar werken, werken maar part-time, dus da's geen optie. Maar ik denk dat deze mini-crèche wel een goeie oplossing is.

Vanavond gaan we nog met een ander praten, en dan is het beslissen!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
lutg

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 8:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Succes met de beslissing! Het zal een opluchting zijn als jullie een goeie crèche gevonden hebben!
San

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 9:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wel, we zijn vanavond dus naar crèche nummer 2 geweest, en het wordt nog een moeilijk vraagstuk.

Het probleem is dat crèche 1 nu open is, en dat we daar direct terecht kunnen, en die mensen zijn wel prima en alles wat je wilt. Ik was daar best tevreden en vond er ook een goeie sfeer.

Maar de mensen van crèche 2, daar klikte het écht mee. Dat was echt de klik die we zoeken. Het probleem is daar dat die crèche pas op 1 oktober open gaat (ze zijn volop in voorbereiding), en dat betekent dat we dan de komende 6 weken voor 3 dagen per week een oplossing moeten vinden. op zichzelf zijn dit "maar" 18 dagen, maar het zijn ook 18 dàgen.

nu gaan we morgen nog eens samen naar crèche 1 zodat C ook eens de sfeer kan proeven en zien hoe het klikt met die anderen, en dan gaan we beslissen. Maar als we voor crèche 2 kiezen, dan moeten we dus beginnen zoeken, foefelen, een schema uitdokteren, enzovoorts. Niet gemakkelijk!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Dagdagelijkse activiteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: