| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 15, 2008 7:12 pm Onderwerp: |
|
|
okee, de beslissing is genomen, en maar goed ook lijkt me.
Onze kids zijn ook allemaal in een mini-creche geweest: 14 kids en ze zijn normaal gezien altijd met 2. Alle kids krijgen vanaf 6 maanden een eigen bed toegewezen, mét een persoonlijke knuffel (die ze op het einde van hun jaartjes daar trouwens mee naar huis krijgen! Line slaapt nog steeds met haar 'Yoke-beertje'). Voordien hebben ze nog niet veel ritme, en dan slapen ze wel in de relax, in zo'n gevormd kussen of op een speelmat, maar wel in een afgescheiden deel van de andere kids. En sowieso is het in die ruimte leeg van 13 tot 15 uur, dan slapen alle grotere kids boven. In een ruime kamer, waarvan de ramen de hele dag open staan (behalve als de kids slapen)... de creche is vlakbij ons, en ik rijd er voorbij als ik van mijn werk kom overdag dus zag dat telkens.
Ik heb mijn kids ook altijd proper mee naar huis gekregen, met een volledig verslag over hun dagje. Alles uit het hoofd, behalve koorts, dat schreven ze op (maar daar kan ik inkomen, als je al die cijfertjes moet gaan onthouden, ga je ze mengen hé). Elke dag worden de posters 'gelezen' om diertjes, kleuren, vormen, cijfers, ... te leren. Verder wordt er gedanst, gezongen, geschilderd, en vooral veel gespeeld!
Wij gaan hen missen, en dat gevoel hoop ik dat jullie ook kunnen vinden in die nieuwe creche hoor!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1130 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 9:45 am Onderwerp: |
|
|
onze 2 zijn vanmorgen dus naar de onthaalmoeder gegaan, en wàt een verschil, niet te doen! lachen, kwetteren, keilief doen, 't was fenomenaal Wij zijn supercontent!
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 10:37 am Onderwerp: |
|
|
Héhé, oef... wat een geluk dat je een oplossing hebt gevonden. De kinderen zullen er vast en zeker veel gelukkiger zijn!! Altijd 't gevoel volgen hé
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 1:31 pm Onderwerp: |
|
|
Echt goed dat jullie zo snel een goeie oplossing gevonden hebben! Ik heb het verteld aan mijn om en haar eerste reactie was: ze zouden ze moeten aangeven want dit kan echt niet!!!
Ik mag bij Frauke ook altijd binnenlopen. Soms staat de poort beneden al open en dan val ik gewoon binnen in haar loft en dan is ze ook altijd bezig met een kindje eten te geven of ze loopt met Ella op haar arm...
_________________ Mama van Ella & Yane °23/01/08
(Yane stierf op 9 februari aan een hartafwijking) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 2:39 pm Onderwerp: |
|
|
In de creche waar ik werkte mochten we ook 14 kindjes/dag opvangen maar we moesten wel met 2 volwaardige verzorgsters zijn. Dus ook als er stagairs waren. Vanaf er nog maar 7 kindjes waren mocht diegene die de vroege had doorgaan,vroeger niet!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
ongelofelijk dat zoiets mag,wij mogen maar 8 kindjes nemen en max aan 20 uren/dagen in de week dus als er 4 kindjes komen die 5 dagen in de week komen zit ik vol want 5 X 4 = 20
als je met twee zijt moogt ge het dubbele dus 16 kindjes en ook naar je huis wordt er gekeken,en staan ze er lichtekes op dat je voor elk kind een bedje hebt,wat ik dus wel belangrijk vind
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|