Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

BV: hoelang duurt een voeding?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Borstvoeding of Flesvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 7:45 am    Onderwerp: Reageren met citaat

van de twins heb ik er zo geen ervaring mee, die hebben behalve de eerste twee dagen alleen maar gekolfd gekregen Sad maar onze Yerko die dronk toch ook makkelijk 20 min aan de ene borst en dan soms nog een klutske aan de andere borst
in t begin viel hij vaak al drinkend in slaap en hebben de vroedvrouwen me een aantal trukken getoond om hem tijdens t drinken wakker te houden, zodat het niet al te lang duurde... maar thuis genoot ik gewoon van die tijd voor mezelf en ons kleintje

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
twinneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 9:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vlinderelf, ik denk dat zolang ze echt drinkt (je haar ziet/voelt slikken, ...) het geen probleem is, hoor. Ze zal er met volle teugen van genieten...
Hier dronken de meisjes ongeveer een kwartiertje.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 12:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze doet het blijkbaar dus echt lang als ik dat hier lees. Een halfuur per borst is toch al efkes he... En ze drinkt toch redelijk goed door ondertussen met wat korte pauzekes wel.
Vannacht om 5 uur is ze begonnen aan een borst. Ze stopte na ruim een halfuur zelf en ze dutte wat in. Ik heb dan een andere pamper aangedaan en dan wilde ze al terug eten. Dan aan de andere borst nog eens halfuur... Dus tot na 6 uur beziggeweest en dan nog boerke laten en nog eens de hik en dan wil ze haar tut nog om in slaap te vallen maar die raakt ze dan telkens kwijt... We zijn al direct 2 uur bezig zo... Dat is echt slopend vind ik... Maar ik troost me met de gedachte dat het wel over zal gaan. Ik heb nu ook weer stuwing dus hopelijk wil dat zeggen dat mijn melk van samenstelling aan het veranderen is. Dan zal ze ook niet zoveel tijd meer nodig hebben.
Had ik dat met 2 kinderen moeten doen, dan had ik toch rap flesjes afgekolfde melk bijgegeven hoor...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Jipenjanneke

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 1:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vlinderelf, bij ons dronken ze beiden in 't begin ook erg lang, en vooral heel erg snel achter elkaar - ik kon 's avonds echt uuuuren bezig zijn ,dan de ene, dan de andere. Dat was geen doen. Ik heb toen de vroedvrouw erbij gehaald en die heeft ze dan eens bezig gezien. Ze zei dat 't sloeberkes waren: de eerste 10 min tot kwartier dronken ze flink en daarna wat tutten - om bij mama te kunnen zijn, want ja, aandacht moest verdeeld worden hé. Dus moest ik erg alert zijn en dan zag je wel wanneer ze genoeg hadden en dan haalde ik ze eraf. Hoor eens wat je vroedvrouw ervan zegt. De onze hadden in 't begin ook erge groeispurten, vandaar 't vele drinken, maar dat was dus na een tijdje omgeslagen naar 'lekker bij mama zijn'. Wat op zich niet slecht is, maar voor mama dus erg vermoeiend. En van de borst af konden ze ook nog lekker bij mij of m'n man knuffelen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 8:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bij mij had de vroedvrouw ook gezegd dat langer als 20 min eigenlij meer uit plezier is als uit iets anders... dat t meer voor te tutteren is

Terug naar boven
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 8:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doe haar ook wel stoppen als ze alleen maar tuttert maar die drinkt echt een halfuur per borst. Echt waar!!!
Nu vandaag was het al iets beter, maar ik had ook weer stuwing dus wellicht krijgt ze nu meer melk in haar mondje per keer dat ze zuigt... Dus misschien is het al opgelost? Ik zal het laten weten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 8:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

misschien bleef ze ganse tijd drinken omdat ze de productie wat wou opdrijven...
en nu moet ze minder drinken
kan ook he, groeispurt of zo??

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Borstvoeding of Flesvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: