| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 3:11 pm Onderwerp: |
|
|
Denk dat L gelijk zou kunnen hebben, groeispurt én productie op peil houden. Borstvoeding is uiteindelijk op vraag hé. Ik herken ons Tinneke wel in jouw verhaal over Ella (ong. zelfde geboortegewicht, veel willen drinken en genieten in de draagdoek). Wat ik achteraf gezien wel spijtig vond, is dat we door 't vele en onregelmatige drinken ons ritme zijn kwijtgeraakt, maar je leeft voor de kinderen op dat moment hé. Neem voor jezelf voldoende rust als Ella slaapt en vertrouw maar op haar, ze zal zelf wel nemen wat ze nodig heeft.
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb gebeld naar de LLL-leidster en zij dacht ook dat het wellicht een groeispurt zal zijn. Vermits ik op het toppunt van mijn ergernis ben zal het ergste al voorbij zijn denkt ze
Vannacht was het weer een marathonvoeding en daarnet heb ik hier van 12u30 tot 13u45 gezeten! Ik heb haar alleen 5 minuutjes in het parkje gelegd tussen de 2 borsten door om efkes rap naar 't toilet te gaan.
Maar ik moet in mijn hoofd houden dat dit echt wel over gaat...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Hier waren het ook 2 trage drinkers en omdat ik soms zat te twijfelen of ze nu zaten te drinken of te tutteren kon het hier idd ook eens serieus uitlopen
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 27, 2008 12:01 am Onderwerp: |
|
|
Nicolas heeft nu een nieuw truukje : midden in de voeding van 1 borst laat hij plots de tepel los en begint onbedaarlijk te lachen echt waar en dan vertelt hij nog eerst een euheuh verhaaltje terwijl hij gekke bekken trekt en dan doet hij terug verder met eten ! Kan je natuurlijk wel denken dat een voeding dus super uitloopt zo hé en het is zo ongelooflijk schattig dat ik het niet over mijn hart kan krijgen om hem terug aan te leggen voor hij stopt met babbelen
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 28, 2008 2:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, dat doet Ella ook nog tussendoor, maar dat vind ik ook net zo erg.
Er begint hier ondertussen wel wat regelmaat in te zitten. 's Avonds doet ze nu wel wat clustervoedingen met zo amper een uurtje tussen mar dat zal ook maar een paar dagen duren denk ik. Ze komt in elk geval ook heel goed bij. Op een week is ze nu 180 gram bijgekomen wat al niet slecht is he... Al dat eten dient toch nog ergens voor
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 28, 2008 2:46 pm Onderwerp: |
|
|
Dat hadden die van ons ook, 's avonds clustervoedingen...mijn avond bestond uit niks anders dan bv geven!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 1:44 pm Onderwerp: |
|
|
Even een laat vervolg op dit topic: Nina drinkt nu slechts 10 minuutjes meer per voeding. Hoe ouder de baby, hoe korter de voedingen dus.
Vlinderelf, zijn de voedingen bij jou ook korter geworden?
|
 |
|