| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 237 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 14, 2008 10:57 am Onderwerp: |
|
|
iets helemaal anders, maar ook een stoel.
Wanneer gebruik je eigenlijk een wipstoel ? wij gebruikten die veel toen de kindjes een paar weken oud waren, maar nu nog zelden.
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 14, 2008 11:02 am Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat wij die vanaf een maand of 2 pas gebruikt hebben, maar dan wel erg veel tot ze er bijna uitwipten (rond 7, 8m denk ik, moet rond onze verhuis geweest zijn). Af en toe denk ik ze terug boven te halen, maar dan als 'zeteltje' als ze naar iets willen kijken - alleen hebben ze totaal nog geen interesse in tv
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 368 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 14, 2008 1:12 pm Onderwerp: |
|
|
er staan keiveel bumbo's op kapaza! Ik ga er misschien ook twee aanschaffen. We mogen wel niet tegen mekaar opbieden he!
_________________ fiere mama van Klaas en Wannes sinds 7 juli 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 237 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 28, 2008 8:50 am Onderwerp: |
|
|
Heb me ondertussen ook 2 tweedehands bumbo's aangeschaft en ze vinden het gigantisch !!! eten geven gaat zoveel gemakkelijker nu, Eva die probeert altijd onderuit te schuiven in wipstoel of maxicosi en nu zit ze dus echt vast, hoewel ze probeert, maar inderdaad, met het tafeltje ervoor, geen probleem.
p.s.Wisten jullie trouwens dat het in Zuid-Afrika gemaakt wordt
_________________ Elke,Trots moeke van Cara en Eva, 19 maart 2008
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|