| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 1:09 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
Hihi ikke ook niet.
Tja voor mij is het iets gemakkelijker hé, meisje/jongen.
Maar vooral nu we naar de meetings gaan vind ik het wel leuk om ze hetzelfde aan te doen, vooral omdat je bij mij niet zo goed ziet dat het een tweeling is
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:05 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
tis da,
bij de onze valt het ook niet zo op, en ergens vinden ze het heel geruststellend denk ik dat ze elkaar vlug teugvinden door naar de kleren te kijken. Tot 2 jaar hebben ze bijna nooit hetzelfde aangehad (ik had heel veel kleertjes in bruikleen van vrienden en familie) en toen ik zelf een heleboel kleedjes ging gaan kopen was ik te lui om 3 leuke dingen te zoeken!
Nu willen ze gewoon hetzelfde aandoen, alhoewel stan nu ook weer begint te veranderen. Ze mogen kiezen, maakt mij niet uit. Eigenheid is belangrijk, maar kledij is daar zeker niet de belangrijkste bepalende factor in.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:30 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
idd muze. Ik denk dat het gemakkelijker is om hen gelijkaardig of identiek te kleden als ze net niet op elkaar lijken, of in leeftijd verschillen. Dan kan het geen kwaad denk ik om hen hetzelfde te laten dragen...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 7:58 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
ze dragen het zelfde als we weggaan of een feest is,maar eigenlijk kiezen ze hun kleren zelf in de winkel en roy gaat altijd richting blauw/zwart en robby richting bruin/beige
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 8:48 pm Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
hier is het te zien hoe mama hun muts staat,soms identiek ,soms identiek maar een andere kleur,soms totaal verschillend:D en nog halen ze ze door elkaar:D
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Katrientjeuh

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 18, 2007 7:37 am Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
Ik vind het wel snoezig maar hier lukt het de juf na 2 jaar nog niet om te weten wie, wie is. Ook al dragen ze andere kledij. Ik moet toegeven de familie koopt alles ook 3 maal hetzelfde maar ik laat het dan op een andere dag dragen. Voor schooloptredens dragen ze wel hetzelfde en pas dan valt het me op hoeveel ze gelijken, ik denk dat ik het gewoon leuk vind om hun kleding samen te stellen en de luxe te hebben van te kiezen uit een enorme berg verschillende stijlen. wat ik me dan ook afvraag voor de kinderen die zich identiek kleden zeker als ze zo klein zijn is "wat als de ene zich vuilmaakt en de andere niet?"lijkt me onbegonnen werk. ik zie nu al wat peuters vuilmaken aan kledij laat ons, ons hart vasthouden voor de komende xtal jaren. In elk geval hetzelfde gekleed of niet iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken en kijk maar later hoe de kinderen er zich bij voelen want het is inderdaad heel moeilijk bij hele jonge kinderen. Op oudere leeftijd zijn er die het leuk vinden maar bij mij in de familie hebben ze zich er tegen verzet. Mijn meisjes zijn nu 4 jaar en beginnen zich net te beseffen dat ze dat tikkeltje anders zijn als andere kinderen en komen dan thuis "mama ze noemen ons drieling en dat vinden we niet leuk" Ik merk heel vaak op dat ze liever ongestoord zouden verder spelen zonder die extra aandacht, opgroeien is niet gemakkelijk maar ik probeer men kinderen bij te brengen dat ze speciaal zijn elk op hun manier en vooral als persoon.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2866 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 18, 2007 8:23 am Onderwerp: RE: boosaardige twins |
|
|
bij ons valt het wel mee met de jongens want nu gaat axel geregeld alleen met zijn meter op stap en maxim ook. Dat vinden ze super leuk. Maar misschien zijn ze nog te klein om het te beseffen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|