| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen boeken over tweelingen en ook niet over eenlingen . Al mijn informatie voor de bevalling haalde ik uit mijn eigen kennis over geboorten en van de gynaecoloog. Over het opvoeden van meerlingen kun je geen beter boek vinden echter dan al wat je hier op de site lezen kunt ! Hier vind je diverse opvoedmethodes netjes ingepakt voor jullie door mensen met echte ervaringen, niet door een of ander opvoedkundige uit de duim gezogen !
Ondertussen zijn hier wel al veel bevallings en zwangerschapsverhalen bijgekomen en ook al heel wat vragen gesteld , lees er maar op los zou ik zeggen en als je niet direct antwoord vind op je vragen : vuur maar af , daar zijn we voor.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
hé, misschien kunnen we ooit ons eigen boek uitgeven hé?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 10:48 pm Onderwerp: |
|
|
gefeliciteerdc en welkom met de zwangerschap
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 10:50 pm Onderwerp: |
|
|
@gyt :da is nog eens een idee allemaal te samen he
zal nog al een boek worden he
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 11:18 pm Onderwerp: |
|
|
Zoals de meeste hier al hebben gezegd...
Hier beginnen lezen...een beter boek is er niet.
En ook nog...Welkom hier en proficiat met de zwangerschap
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 117 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 11:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb net dat boek waar tweelingmama het over heeft besteld. Dus ben benieuwd.
Ik heb ook beide boeken van Sophie DeWaele over haar jongen-meisjetweeling. Zij is eveneens 5 weken te vroeg bevallen (net als ik) en de geboortedatum kwam ook overeen met mijn kids. Dus dan had ik altijd een leuke vergelijking. (niet dat je MOET vergelijken, maar ik doe dat toch van nature, dus..)
"Wat je baby/peuter je verteld" heb ik ook in huis. Daar haal ik wel eens tips uit over bepaalde opvoedingskwesties, maar uiteindelijk moet je toch je eigen weg erin zoeken aangezien veel zaken maar van toepassin g zijn op 1 kindje.
En dan deze site natuurlijk!!
_________________ Toegewijde mammie van Fré en Fran (19/08/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jan 18, 2008 7:47 am Onderwerp: |
|
|
k denk dat ik dat tweelingen boek ook in handen had, maar dat ik vond dat dat er veel te zwaar en theoretisch uitzag
k heb twee boekjes gelezen die werden aangeraden in het nummer "in verwachting" van de "brieven aan jonge ouders"
k weet alleen de titel van het ene niet meer en de schrjiven van t andere niet meer
een van de twee heette "t zijn er twee" en was zo een 120 blz. was wel leuk geschreven, het ganse verhaal vanaf je weet dat het er twee worden tot de eerste verjaardag, was wel goed om lezen
|
 |
|