| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 08, 2008 7:07 pm Onderwerp: |
|
|
Bedankt..dan hoef ik me geen zorgen te maken.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1292 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 08, 2008 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben eind augustus een afspraak in Klina om dit bij Marnik te gaan bespreken want hij heeft effectief een probleem. Zijn piemeltje zwelt eigenlijk helemaal op voor hij moet plassen, da's een heel gek gezicht. Het openingske is dus bijlange niet groot genoeg. We hebben de afspraak gemaakt op aanraden van onze kinderarts omdat ze zei dat het effectief een abnormaliteit is bij hem. We zien wel wat die zegt!
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 08, 2008 9:18 pm Onderwerp: |
|
|
wij hadden ook die vraag bij de verpleegster van K&G of dat je daar effectief op moest letten of niet maar die zei ook afblijven en laat hem er zelf maar mee "spelen" !! ze vertelde wel dat sommige ouders zich zorgen maken of hun zoontje een kleintje heeft of niet... wij trokken zo'n gezicht van "he" en ze vroeg of ze even moest kijken bij sam, we moeten ons absoluut geen zorgen maken volgens haar
_________________ mama van sam (28.11.2005), Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 08, 2008 10:47 pm Onderwerp: |
|
|
Bij Milo ben ik er niet aangekomen tot hij 1,5 jaar oud was. Toen kregen we van de arts van K & G de raad om het voorhuidje 1x/week naar achter te doen. Dus sindsdien wordt die raad hier opgevolgd. Milo vindt het geweldig als zijn piemeltje komt piepen
Soms lukt het ook niet en zegt hij dat zijn piemeltje op vakantie is
_________________ mama van Milo (16/02/06) en Marin en Meike (13/07/07) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 10:20 pm Onderwerp: |
|
|
da's schattig!
Maar ik doe dat niet hoor... zo zie je maar weer dat die adviezen kunnen variëren volgens de regio...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 11, 2008 10:05 pm Onderwerp: |
|
|
afblijven!!!!!!!
Als je te geweldig trekt en het scheurt een beetje in , loop je het risico dat er zich infecties voordoen . Wachten tot ze 5 à 6 jaar zijn en dan nog....ze hebben het pas nodig als ze .....en meestal trekken ze het zelf de eerste keer volledig open.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|