| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 21, 2007 10:07 pm Onderwerp: |
|
|
Je bent niet alleen hoor en indrdaad ik merk ook als ik me rustig kan houden dat het veel meer effect heeft maar het lukt niet altijd
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4091 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 21, 2007 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk dat alle mama's hier dringend nood hebben aan een héél erg ontspannend relaxweekend... wie herinnert zich het sauna-huis???
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Aug 21, 2007 11:03 pm Onderwerp: |
|
|
ikke ikke !!!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 22, 2007 7:19 am Onderwerp: |
|
|
gyt
daar kan ik mezelf ook wel te vaak op betrappen, dat ik mijn stem verhef! Alsof ze dan beter luisteren.. net niet dus...
En vooral, als je altijd je stem verheft brengt het al helemaal niet op... maar ja, k val zo gemakkelijk in die gewoonte!! K moet mezelf ook dwingen van zachter te praten en t brengt op zenne... maar ja, soms he...
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 404 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 22, 2007 11:51 am Onderwerp: |
|
|
ik durf dat ook hoor en ik vind dat ik soms een beetje te veel 'reclameer' hmhmhm
De buren zullen wel al denken : wat een strenge oma is dat daar zeg.
En dan heb ik het nog niet over opa gehad.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
luna2005kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 9:20 am Onderwerp: |
|
|
Ik durf soms ook snel mijn geduld te verliezen en dan met luiden stem tegen Luna beginnen maar idd het brengt niets op. Integendeel, zij begint dan nog ergere kuren te krijgen en dan komt mijn haar helemaal recht. Daarom dat het negeren dan zo goed is, zowel voor haar als voor mij (kan ik me even herpakken en zij afkoelen )
Probeer tegenwoordig toch ook zoveel mogelijk met rustige stem tegen haar te praten en uitleg te geven waarom ik dit of dat wel of niet zo wil. Meestal helpt dit wel maar lang niet altijd hoor
_________________ Fiere mama van Luna, Lotte en Lieke
It's double the trouble, twice the fun
Having two babies instead of one! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
amai, als ik da hier lees, wat staat er me nog allemaal te wachten ? Onze kids zijn nu 18 maanden, tot nu toe zijn het wel brave, maken wel eens ruzie, maar is vlug weer over. Hebben ook wel eens buien, waar ze hun gedacht willen doordrijven, maar door te negeren, koelen ze na 5 minuten af. Is dat een begin, wordt het erger als ze ouder worden? Wanneer zijn jullie kids begonnen aan hun crisis buien ? Zeg me maar wat er me nog te wachten staat, ik kan me dan erop voorbereiden .
|
 |
|