| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 1:39 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
hier slapen ze nog met een lampje
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 8:38 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
|
Ik heb het nachtlampje afgeschaft. Ik had ergens gelezen dat een nachtlampje nachtmerries kan veroorzaken. Ze zien hierdoor allehande schaduwen die ze niet kunnen thuisbrengen waardoor ze schrik krijgen. Thuis heeft het in alle geval geholpen....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 8:56 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
zozie je maar als ik bij robby het lampje weg doen dan slaapt hij ni
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 9:12 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
Hier heeft Greg ook veel nachtmerries, soms lukt het met hem te troosten maar soms is hij echt bang en neem ik hem gewoon mee in mijn bed, ik heb nog nooit het gevoel gehad dat hij hiervan profiteerde, als het gebeurt is het niet zo dat hij het de dag nadien weer probeert.
Ik had trouwens als kind ook soms van die momenten en ik was toen heel blij dat ik bij mijn mama en papa in bed mocht, ik was met momenten zo bang ...
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 10:20 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
Ja als ik echt zou merken dat ze er niet van profiteert mag ze ook een minuutje in ons bed hoor vooral dan als het midden in de nacht zou zijn maar het is meestal een probleem om in te slapen en vandaag was het dus weer zover . Na het badje stak ik hen in bed en ja hoor daar ging ze weer .Na vijf minuutjes zei ik tegen mijn man dat hij opnieuw eens moest gaan zien en wonder boven wonder , na 1 keer is ze gewoon in slaap gevallen. Wat nu echt mijn vermoeden begint te bevestigen dat ze eigenlijk huilt om haar papa te zien.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lies

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 10:27 pm Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
Ik heb hier nog geen directe ervaring mee, maar mij lijkt het ook belangrijk iets troostends te hebben voor kinderen, zoals de tut en knuffeltjes, doekjes, ... Ik mocht vroeger ook altijd even bij mijn moeder in bed als ik schrik had. Bovendien moest ik altijd aan iets leuk denken, maar dat is moeilijk voor kleine kindjes, he.
Ik vroeg me eigenlijk af of Isaline en Ruben niet samen slapen op één kamer? Ik had zo het idee dat ik graag wilde dat mijn jongens een kamer zouden delen. Ik heb ook altijd een kamer gedeeld met mijn zus. Ik vond dat heerlijk!
Groetjes, Lies (mama van Daan en Tijs)
_________________ Lies |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 15, 2006 9:18 am Onderwerp: RE: Angst? |
|
|
vorige vrijdag was stan ook heel onrustig aan het slapen en constant huilen, maar als ik dan ging kijken, was hij nog half in slaap. toen ik ging slapen was hij nog altijd onrustig en heb hem dan maar neegenomen naar mijn bed (had eigenlijk geen zin om elke keer 2 verdiepen naar bebeden te komen;)). Hij is heel vlug rustig geworden en in slaap gevallen (ofwel was ik zodanig moe dat ik het niet meer gemerkt heb!)
De volgende dag vroeg hij wel eventjes om terug bij ons te slapen, maar heb toen gezegd dat hij een eigen bedje heeft, en hij heeft er geen probleem meer van gemaakt! Hij leeft ook zo mee met dingen. Met boekjes die je voorleest, met dingen van op tv (je gelooft het of niet, maar stan vind sommige dingen in bumba super spannend en durft dan niet te kijken!) zodat ik denk dat hij daar dan 's nachts van droomt!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|